27 mei 2018 beoordeeld

Het hotel wordt nog steeds prachtig gerund door Mr.Walid en zijn volledige staff.Wij komen hier reeds voor de derde maal, en toch blijft de service ,de vriendelijkheid van iedereen, van de CEO tot de laatste medewerker ons positief verbazen.Kamers voldoende groot en netjes onderhouden , eten aan het buffet en in het à la carte restaurant zeer goed en afgewisseld.Goede animatie .

Kamertip: Alle kamers zijn zeer goed met zicht op zee
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Walid G, Directeur général van TUI SENSIMAR Scheherazade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Dear Rogerjeank ,

Thank you for the positive review and for the great opinion about our hotel TUI SENSIMAR Scheherazade. It was really pleasing to read your comment .

It’s very special for us to see that your experience was great and that you had a very pleasant stay with us.

It's for comments like yours that our team works daily.

10 mei 2018 beoordeeld

Vijf sterren hotel waardig. Iedereen super vriendelijk en behulpzaam.
Van de manager tot de kamermeisjes oa Mijnheer Hedi, Karim Ghali van de receptie.
Zeer lekker eten, alle kamers hebben zicht op zee, de Spa is een aanbeveling zeker door Mevrouw Jamila. Het animatieteam was ook zeer goed, zeker door de vriendelijkheid van Geraldine. Wij komen zeker terug!

Kamertip: niet van toepassing, want alle kamers hebben zicht op zee
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Walid G, Directeur général van TUI SENSIMAR Scheherazade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Dear Roger_jonckheere

Thank you very much for your kind words. We are delighted to read that you enjoyed your stay at TUI SENSIMAR Scheherazade

We hope to welcome you back ,

9 mei 2018 beoordeeld

Deze vakantie was echt heerlijk! Met de inzet van het animatie team en speciaal in de figuur van Riadh Ajmi onder leiding van Hedi en Walid, hebben wij een fantastisch verblijf gehad. Een tropisch plekje waar je jezelf waant in luxe een persoonlijke aandacht.Heerlijke omgeving en super fijne kamers met alles erop en eraan. Mooie excursies o.l.v. TUI met een plaatselijke gids die goed Duits en Engels kon spreken hebben we Sousse in al haar pracht gezien. Een echte aanrader voor mensen die luxe, aandacht en rust willen!

Verbleef: mei 2018

Dear Westmat2018;

We hope to see you back soon,

28 april 2018 beoordeeld

Heel erg prettig hotel met een fijne kamer, attent en zeer vriendelijk personeel, driemaal per dag uitgebreid en gevarieerd eten, een ruime, mooie en goed onderhouden tuin, twee zwembaden, fitnessruimte. Muziekoptredens bij het diner en in de avonden.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Walid G, Directeur général van TUI SENSIMAR Scheherazade, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Dear peterjanhofland;

We hope having the pleasure to welcome you back soon,

Sincerely,

28 april 2018 beoordeeld

Als je als gast ipv toerist behandeld wilt worden ga dan naarr Sherazade in Sousse al vanaf het warme welkom op het moment dat je binnenkomt voel je je hier thuis.
Hoe moet ik het omschrijven .........Schoon goed lekker verwennen heerlijk gewoon, als je lekker in de watten gelegd wilt worden goed wilt eten en uit wilt rusten is dit een must to be.
Elke dag beef vis kip of schaap te eten geweldig en de hartelijkheid van de mensen is overweldigend.

Wij gaan zeker terug bedankt voor een heerlijke week TOP

Kamertip: Alle kamers kijken uit op de zee

Dear Marinus_4u,

It has been a pleasure to welcome you to TUI SENSIMAR Scheherazade and we would like to thanks you for this wonderful comment .

We all hope to have the pleasure of welcoming you back to TUI SENSIMAR Scheherazade very soon.

Warm Regards,