“Uitstekend gegeten!”

Keukens: Barbecue, Grill
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Druk restaurant, populaire plek (in ieder geval onder toeristen; er waren wel wat locals, maar niet veel), in het Kroatische deel van de stad.

Voor het uitzicht kom je hier niet, wel voor de sfeer, de service en het eten: die zijn uit de kunst! Beste Pljeskavica van de hele reis mogen eten hier; service is zeer attent en vriendelijk (en ze moeten bijzonder hard werken!). Interieur is traditioneel: je zit veelal op achthoekige houtsnijwerk krukjes.

Boven worden documentaires en fotoseries vertoont over de stad, in goede en slechte tijden; het kan boven erg warm worden!

18 september 2017 beoordeeld

Een klein, knus restaurant in old town van Mostar met een geweldige gastvrouw. De bediening doet ze in haar eentje met veel enthousiasme en een uitstekende service. Niet gek ook dat mensen staan te wachten op een tafeltje. Hoewel we helaas niet buiten konden zitten, toch een prima plekje boven.

Wij bestelden een eenpersoons vleesschotel en een salade, waar we met zijn tweeën meer dan genoeg aan hadden. We konden het niet eens op en dat voor nog geen 15 euro totaal! Het eten was ook uitstekend van smaak.

Absolute aanrader!

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten voor weinig geld. Het is voornamelijk vlees maar hier krijg je dan ook genoeg van. Je kan nog een salade ernaast bestellen en dan eet je voor 6/7 euro pp. De bediening is erg vriendelijk dus dat verbetert het eten alleen nog maar!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Zowaar ook twee vegetarische opties. Zeker even gaan eten!

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk lokaal restaurantje. Het eten is geweldig en de service nog beter. Waarschijnlijk het beste eten in Mostar voor zeer weinig geld. Cis kebab en kip skewer waren fantastisch. Betalen kan in euro's en kreeg nog flesje water mee van het huis.

Reizigers die National Restaurant Cevabdzinica Tima - Irma bekeken, bekeken ook

Mostar, Herzegovina-Neretva

In National Restaurant Cevabdzinica Tima - Irma geweest? Deel je ervaringen!