“Heerlijke vleesmix”
Beoordeling van Restaurant More

Restaurant More
Geclassificeerd als nr. 9 van 111 Restaurants in Sibenik
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De nummer 2 van betaalbare restaurants. En dan ook nog lekker. We hadden gezien dat de vleesmix een aanrader is. En dus twee besteld. De recensies liegen niet. Het was erg lekker. Mals en meer dan genoeg. Een tafeltje mer uitzicht op het water. En wat we nog niet tegen waren gekomen oop onze rondreis, een Nederlandse menukaart. Onze Duitse burwn worden overal op hun wenken bediend, maar hier ook wij Hollanders. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op de boulevard van Sibenik met uitzicht over zee. Je wordt hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Zij spreekt meerdere talen. Personeel is erg vriendelijk. Minpunten zijn dat het eten niet echt lekker is. Wij hadden mixed fish maar dit waren eigenlijk gegrilde sardientjes en een droog stukje pan gafilet en wat taaie inktvisringetjes. De anderen hadden steak met pepersaus. Dit was een enorme berg melige saus met daaronder een stuk taaie steak die doordrenkt was door de zure saus. Niet te eten. Maar wel gewoon 25 euro. We zijn snel weggegaan. Maar waren wel 100 euro kwijt voor 4 hoofdgerechten en 4 drankjes. Ga hier niet heen!

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, zeer kindvriendelijk (tekenschriftjes), lekker en gevarieerde kaart, en alles kon worden aangepast voor de kinderen.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie en bediening zijn super. Porties zijn zeker groot genoeg. Pizza is wat tegengevallen, de calamari was wel lekker. Hier moet je gaan als je redelijk goedkoop en niet zo verfijnd wil eten.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en de schotel van gemengd vlees was voortreffelijk! Zeker een aanrader! Restaurant is niet te duur en uitstekende kwaliteit. Met uiteraard een mooi uitzicht tijdens het eten.

Reizigers die Restaurant More bekeken, bekeken ook

Sibenik, Sibenik-Knin County

In Restaurant More geweest? Deel je ervaringen!