Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een super mooie camping! Om de camping heen is weinig te beleven. Een paar grote supermarkten en dat is het.

Maar wat hebben ze dat goed opgelost doordat de hele camping een dorp opzich is. Je kunt hier heeeeerlijk eten is verschillende restaurantjes. De pizzas zijn echt goed (op dit moment zijn we op een camping in Italië waar de pizzas lang niet aan die van Solaris kunnen tippen).

Tip: Rij een keer naar Split en pak vanuit hier de boot naar een van de prachtige eilanden van Kroatie.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juli 2016

wij gaan zeker 3 per jaar naar kroatie sinds we zelf belgisch/kroatisch zijn... dus eerst familie bezoeken in zagreb en nadien ieder jaar een paar weken aan de kust..en ieder keer zoeken we iets anders...maar dit jaar een beetje een tegenvaller eigenlijk... het resort is heel netjes en alles goed geordend, maar veel te compact op elkaar.. wij kennen andere domeinen die even groot zijn, maar waar alles veel beter verdeeld is..
qua prijzen tja..dit zijn de echte toeristische uitbuiters he... absoluut geen kroatische prijzen...als je buiten het resort gaat en je gaat naar sibenick, maar dan niet de toeristische restaurantjes maar dit van de lokale bevolking dan betaal je maar de helft van de prijs en heb je veel meer ook nog...
tja je kan het ze niet kwalijk nemen natuurlijk...maar een koffie die normaal 7 a 9 kuna kost bij de lokale bevolking verkopen aan 16 kuna, durf ik bijna diefstal noemen...natuurlijk is het nog steeds niet echt veel, maar dat zijn prijzen van noord europa en niet van kroatie...
in ieder geval was dit de enige keer dat wij er waren en zal ook de laatste keer zijn...niet omdat het niet proper is, dat is het absoluut wel, maar te druk, te compact, te duur en te artificieel wat ons betreft...

Kamertip: ga buiten het resort eten en drinken
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Druk bezochte camping, stacaravan was zeer netjes, buiten het seizoen zeer goed van prijs, geweldig voor kinderen, niet als je van massatoerisme houdt, alles bij de hand en Sibenik slechts op 10 minuten rijden. Camping zeer net onderhouden.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 12 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooie, wel grote camping. Plekken aan zee met goed uitzicht, wel relatief klein en op elkaar gestapeld. Moderne supermarkt, helaas maar een restaurant. Saaie bar aan strand waar weinig mensen zitten.... Beetje rommelige receptie, zitten ook te weinig mensen en te lange rijen

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 mei 2016

Zelf hebben wij in een mobile home van Suncamp geslapen. Een aantal gebreken die snel opgelost zouden worden, maar dat was dus niet het geval. Wij zaten overigens aan de kant richting het Aquapark, er liggen ook mobile homes aan de andere kant van het resort ( de meeste mobile homes liggen daar overigens)
Verder is het resort zelf mooi en goed aangelegd. Alles vrij nieuw en goed onderhouden, helaas aan deze kant minder speeltuinen dan aan de andere kant van het park.
Lopend over de boulevard kom je een piratenboot, ethno village en andere dingen tegen. Een beetje een "Efteling" gevoel, maar niet verkeerd.
Met gezinnen een prima plek, mooie stranden en vertier. Kan me wel voorstellen dat het in de zomer erg druk kan zijn. Wij zijn in de meivakantie geweest.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie