“Mooie loggia”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 70,46*
Vanaf
Krka-watervallen en Sibenik-tour vanuit Split of ...
Geclassificeerd als nr. 5 van 49 dingen om te doen in Sibenik
31 mei 2018 beoordeeld

De oude stad van Sibenik telt vele schilderachtige plekjes waar het goed vertoeven.Smalle oude steegjes en af en toe een pleintje met een uitnodigend terras om te genieten .

28 juni 2017 beoordeeld

In de oorlog werd de hal volledig vernield. Ze werd echter nieuw opgetrokken en heeft haar oude glorie toch bewaard. Het is heerlijk vertoeven op het teras.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sibenik is een mooie historische stad waar op her moment dat wij er waren verder niet heel veel te dien was. Het was een beetje doods. Dat vonden wij vreemd omdat er rond de stad en haar parkeerplaatsen een enorme verkeerschaos was. Het stadhuisplein is wel een plek die indruk maakt

15 juli 2016 beoordeeld

Heropgebouwd na 1943, is het oorspronkelijk 15de eeuwse gebouw in perfecte conditie. Het vormt een prachtig geheel met de katedraal.

Bekijk meer beoordelingen
20 juni 2016 beoordeeld

Het stadje Sibenik heeft wel iets. De oude gebouwen zijn goed onderhouden en het is leuk wandelen in de kleine straatjes. Wij hadden het geluk dat er juist festiviteiten aan de gang waren. Leuk om mee te maken.

Reizigers die Town Hall Sibenik bekeken, bekeken ook

Sibenik, Sibenik-Knin County
Sibenik, Sibenik-Knin County

In Town Hall Sibenik geweest? Deel je ervaringen!