TripAdvisor

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine restaurantje is zeker aan te raden. We hebben heel even moeten wachten om een tafeltje te krijgen maar dat was voor ons geen probleem, de omgeving is mooi.
Gerechten zijn heel lekker, alleen waren sommige dingen al op toen wij er waren rond 20.00.

6 september 2019 beoordeeld

Erg gezellig en knus restaurantje, bediening is zeer vriendelijk. Niet te duur, heerlijk eten voor de prijs. Een absolute aanrader!

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en gedronken met een prima service. De wijn en craft bier zijn prima. Een echte aanrader om hier te komen!

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig eten, top bediening en lekker bier! meer moet dat niet zijn! Een echte aanrader! We hebben even moeten wachten maar dat was de moeite waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 augustus 2019 beoordeeld

Met vader en moeder in de keuken.
Zoon in de bediening en dochter als gastvrouw is de beste combinatie voor een voortreffelijk restaurant.
Met 2 dochters 8 en 11 hier gegeten.
Alles vers, zelfs het bier en de wijn gebrouwen voor dit restaurant.
Komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Konoba Nostalgija bekeken, bekeken ook

Vodice, Sibenik-Knin County

Sibenik, Sibenik-Knin County

In Konoba Nostalgija geweest? Deel je ervaringen!