“Zeer goede wijnen”

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie... We kozen voor de 5 gangen menu

Was lekker.. Maar wel heel kleine porties
Vriendelijke bediening..

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier vanmiddag een 3 gangen menu, wat ook het minimum is dat je moet nemen. Je hebt dan de keuze uit een 20tal gerechtjes, die je kiest in de volgorde die je wenst. Vis met Dashi was een prachtige start, daarna mosseltjes met pancetta en tot slot een tataki van een lokale vis met een fantasie van courgette. Zalig!!
Andere gerechtjes die we hadden waren, bruschetta met tomaat en pancetta, maar dan wel een gepimpte versie, vissalade op hoogstaand culinair niveau. Bediening was perfect en zeer vriendelijk en door mensen die hun vak kennen. Tip.. Vraag de sommelier om bij elk gerechtje een aangepaste wijn te serveren, echt de moeite om de mooie Kroatische wijnen te leren kennen. Dit was het restaurantbezoek dat alle slechte ervaringen doet vergeten.
TOP!!!!

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend lekker gegeten, vis is een aanrader. Bediening is Ok zonder meer, maar eten maakt het goed. Ik ga terug.

8 augustus 2017 beoordeeld

We hebben de 5 gangen menu gekozen ! Is wel een toffe formule je mag kiezen van ganse menu.
Al neem je 5 voorgerechten als ook 2 of 3 desserten! Top!!!

7 augustus 2017 beoordeeld

Pelegrini heeft een zeer mooie ligging nabij de St James Cathedral. Bij reservering (steeds aangewezen) vraag een plaats op het grote terras. Iets duurdere klasse voor de regio maar je krijgt ook een fijne bediening en lekker eten.

Reizigers die Pelegrini bekeken, bekeken ook

Sibenik, Sibenik-Knin County

In Pelegrini geweest? Deel je ervaringen!