“Gricko grill is wat ik wil”
Beoordeling van Gricko Grill

Gricko Grill
Geclassificeerd als nr. 7 van 262 Restaurants in Zadar
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker brood met gegrild vlees. Grote porties, snel geserveerd, en goedkoop! Simpel maar lekker. Er is een gezellig terrasje buiten en de eigenaar is vriendelijk. Zou er niet voor omrijden maar als je in de buurt bent is het een goeie optie

Datum van bezoek: september 2019

20 maart 2019 beoordeeld

uitstekend leuke zak met sfeer
eten was lekker en genoeg
eigenaar heel aardig en behulpzaam
wij voelen ons net als thuis

Datum van bezoek: februari 2019
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Het is langs een drukkere weg, maar dat merk je niet. We weten niet hoe het binnen uitziet, naar buiten was 't gewoon gezellig. Bediening is super. Uiteraard gericht op vlees (erg goed), maar ook voor vegetariërs keuze (caprese, salades etc). Het eten was zeer betaalbaar, in tegenstelling tot vele andere restaurants. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig keuze, maar het is simpel en lekker. Leuk terras. Prijs is prima. Vriendelijk personeel die meerdere talen spreken. Ook de kaart in meerdere talen.
Zeker een bezoek waard, maar ik zou er niet voor uit de route lopen.

Datum van bezoek: april 2018
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Griekse frituur met enkele plaatsen binnen en
mooie buitenterras, zeer vriendelijke bediening.
Lekker veel en goedkoop.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Gricko Grill bekeken, bekeken ook

In Gricko Grill geweest? Deel je ervaringen!