Vandaag geopend: 08:00 - 18:00

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zadar
vanaf US$ 56,09
vanaf US$ 98,72
vanaf US$ 61,70
vanaf US$ 98,72
Beoordeeld op 5 september 2019

Heel leuke uitstap op een bootje met ongeveer 20 personen.
Plezante gids die zijn gitaar wel eens uithaalt na een paar glaasjes.
We zijn een keer even afgestapt op de Kornati, daarna gaan snorkelen nabij een strand en vervolgens eenvoudig maar lekker gelunched in een restaurantje (ik raad de vis aan).
Wel blij dat het niet stormde die dag want de boot waggelt goed door wanneer er wat meer wind is in open zee.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastheer. Er was vers fruit en koud drinken aan boord. Tijdens de tweede stop konden we zwemmen in de zee en zagen we mooie vissen. We mochten van de boot springen. Het was 100% de moeite waard!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alles tot in de puntjes geregeld genoeg te eten en meer dan genoeg te drinken.. Niet de snelste boot maar met zo'n dag heb je ook geen haast.. Goede gids en super mooie plekjes gezien.. En zwemmen tussen de vissen was echt mooi

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Prima uitje om eens te doen als je toch een paar dagen in Zadar vertoeft. Jonge gasten die je zonder al te veel woorden vertellen wat je die dag gaat zien en doen. Verwacht geen drie gangendiner, maar een stokbroodje met koffie in de ochtend en een prima lunch tussen de middag. Mocht je de rode wijn wat te zuur vinden smaken, dan doet wat sinas er doorheen wonderen. Smaakt bijna naar sangria. Je brengt de meeste tijd door op een varende boot, dat is wel iets om rekening mee te houden. Het is namelijk een best stukje naar de Kornati.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 6 juli 2015 via mobiele applicatie

Heey Tony! Thanks a lot for the awesome day! We really had a great time during our trip!

Leuke uitstap en zowat het enige dat echt de moeite is in zadar. Pas op voor de wijn, je krijgt er koppijn van.

Datum van activiteit: juli 2015