“Great Italian - goede italiaan”
Beoordeling van Salsa Rossa

Salsa Rossa
Geclassificeerd als nr. 15 van 226 Restaurants in Zadar
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na door drukke Toeristenstraat te hebben gelopen, tegen deze echte Italiaanse oase aangelopen. Prettig en rustig plekje te midden van hectiek van de stad. Geweldige prijs kwaliteit verhouding en fijne laagdrempelige bediening. Wij aten een pizza capprososa en een salsa rossa: top!

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Salsa Rossa is een gezellig Italiaans restaurant in het hart van de oude stad Zadar. Wij hadden er de tagliatelle en de tortellini. Beiden waren vers bereid, en dit proef je. Net als de pasta zijn de desserts (tiramisu en Ferrero Rocher taart in ons geval) vers bereid. De bediening is zeer goed en het personeel is vriendelijk en zeer gemotiveerd om je in de watten te leggen. Ze zullen ook niet aarzelen je de beste wijn voor bij jouw gerecht aan te raden. 4/5 voor eten, maar 5/5 voor de totaal ervaring!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke maaltijd en uitstekende service. Zeker een aanrader...
Italiaans op zijn best in het gezellige oude stadscentrum van Zadar.

5 juni 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, grote lekkere porties. Spaghetti fruiti di mare echt een aanrader! Gezellig tafelen voor weinig geld

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gezellige ontspannen avond gehad.
Heerlijk gegeten en een fantastische sfeer. Voor mij erg fijn omdat er glutenvrije pasta was.☺. Kregen nog een lekker drankje van het huis. Zeker een aanrader.

Reizigers die Salsa Rossa bekeken, bekeken ook

In Salsa Rossa geweest? Deel je ervaringen!