Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (184)
Beoordelingen filteren
184 resultaten
Waardering van reizigers
28
69
46
22
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
28
69
46
22
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 184 beoordelingen
7 augustus 2016 beoordeeld

Wij reserveerden via booking.com. Goede beoordelingen. Toen we al aan kwamen wisten we al hier gaan wij geen 10 dagen blijven. Druk druk en nog eens druk. Het duurde erg land voor we konden inchecken. Veel mensen met klachten aan de receptie. Toen we het terrein opreden zagen we alleen maar auto's, mensen en oude appartementen. Ons appartement was gelukkig boven gelegen en op een hoek met een beetje uitzicht op de zee. Appartement van binnen zag er prima uit. Klein zwembad. Een potje met pieren voor het hele resort. Bedden moest je huren en ook de parasols. Al met al was het vergane glorie. Wij zijn na drie dagen wegegaan en met behulp van booking.com en de vriendelijke dame Lijdia van de receptie hebben we kunnen annuleren. Hou je niet van druk druk druk ga hier dan niet naar toe.

Kamertip: Wij hadden een appartement op dit resort. Vragen om de bovenverdieping.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank esther46Apeldoorn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arenaturist, Manager van Splendid Golden Rocks Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Splendid Golden Rocks Resort and for your valuable feedback.
On a positive note, we are happy to know that you were satisfied with the apartment and the view.
On the other side, we are very sorry to know that your overall experience at our resort was not among the best ones and that you decided to leave after three days. Due to peak of the season, the Resort gets busy and while some guests like it, we understand that some prefer different type of holidays.
We hope that these inconveniences do not prevent you to visit us or other properties in Arenaturist portfolio which might better suit your needs.

Best regards,
Splendid Golden Rocks Resort Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 augustus 2014 beoordeeld

Mijn gezin had een appartement wat een van de beste appartementen was in het hele park werd verteld aan de balie. Toen we naar het appartement gingen zoeken hadden we het heel moeilijk kunnen vinden doordat er geen bordjes of iets stonden. Toen we aankwamen leek alles vrij schoon en hadden we prachtig uitzicht op zee. Later vonden we heel veel zwarte dikke haren in de bedden wat vreselijk is als je er in moet slapen 12 dagen. Die nacht hadden we ook erg veel overlast van gillende/vechtende Duitse jongeren. Wij hadden gebeld naar de receptie en het duurde erg lang voordat het gillen stopte.
Het eten in alle restaurants op het resort valt heel erg tegen. Het is allemaal of te weinig, of niet lekker of ongezond. Er is ook in heel weinig variatie in het eten: alleen maar pasta, pizza, patat en dingen van de grill. Vervelend was ook dat er weinig plek was bij het zwembad en dat je er elke keer voor moest betalen. Market was klein en het gebak wat echt een tegenvaller. Massages waren overigens wel fijn. Verder is er niets te doen op het park. Het zwembad water was echt heel vies, zoutwater met toch chloor en zoetwater (?) en ook de muziek was ELKE dag hetzelfde dat het begon te irriteren. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. In de zee kon heel moeilijk gezwommen worden omdat het een rotsstrand was, het is heel moeilijk om erin te komen er natuurlijk eruit wegens pijnlijke rotsen. Verder hadden wij opzicht wel een "mooi" appartement maar de rest was nog slechter wat mij heel vervelend lijkt omdat de huizen er vies en lelijk uitzagen. Tijdens het 1x in de week schoonmaken werd dit amper en snel gedaan en wc-papier moest zelf gekocht worden. Ook de douche was moeilijk om te bedienen, de kop bleef niet hangen en het water was moeilijk te verstellen van temperatuur, ook de boiler vulde heel langzaam bij waardoor er dagen waren dat er een aantal met koud water moesten douchen. Ook als je zelf wilde schoonmaken was er alleen een slechte bezem om dat te doen wat dus heel moeilijk ging. Ook waren er af en toe miscommunicaties bij bestellingen in restaurants.
Ik vind dit NIET het geld waard om te boeken, naast dat wij toch het beste uit de vakantie hebben geprobeerd te halen.

Kamertip: De kamers bij het zwembad met zeezijde zijn de beste kamers
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Reng x
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 september 2013 beoordeeld

ik reserveerde via interhome een appartement in dit hotel, maar zou aanraden het via arenaturist zelf te doen, gezien je dan meer keuze hebt wat en waar je precies huurt. We bleken een verouderd appartement gehuurd te hebben in het horizont stuk, zonder airco. Gezien het in juli en augustus continu + 30 graden was, was dit niet leefbaar. Van appartement wisselen was echter ter plaatse geen probleem, we werden hierbij zeer vriendelijk geholpen en mits een kleine opleg konden we verhuizen naar een groter, nieuwer en van airco voorzien appartement .
Wel minimaal voorzien van bestek en servies, het was een beetje kamperen op dat vlak, ook de aanwezige 'restaurants' waren beperkt in aanbod

  • Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Lieve D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arena_Hospitality, Manager van Splendid Golden Rocks Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Arena_Hospitality, Manager van Splendid Golden Rocks Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken