7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen die op t Resort werken zijn zo onvriendelijk dit is nog zwakjes uitgedrukt, kamers ranzig klein, wonen zwervers op t park, die met slecht weer in ons portiek overnachten! Zee zon kiezelstrand maakt een hoop goed! Pula aanrader maar Horizint (Horrorzont) niet boeken!!

Verbleef: augustus 2016
Arenaturist, Manager van Horizont Golden Rocks Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Dear Guest,

we are very sorry to know that you had such a negative experience at our resort.

We are very sorry to know that the standard of the apartment did not meet your expectations. Additionally, we are very sorry to know that our staff came across as rude and unfriendly, we will inspect this situation.

Our company Arenaturist has a large portfolio of proprieties and therefore we invite you to visit our website and check if any other hotel would better suit your needs for future travels.

Best regards,
Horizont Golden Rocks Management Team

15 maart 2016 beoordeeld

het is alweer een paar jaar terug dat we hier zijn geweest. Zeer mooie omgeving, appartementen variëren van basis tot groot. Het hele park is ruim voldoende, incl parkeren, behalve in het weekend wanneer de locals ook aanwezig zijn voor het strand.
zeer dikke voldoende

Kamertip: uitzicht vanuit de appartementen is perfect en direct aan zee
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
16 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2010 zijn mijn vriend en ik hier geweest. In juni. Het was prachtig weer. Ze waren destijds bezig het restaurantje bij het zwembad beter aan te kleden. Toen wij er waren was het heerlijk rustig. Euim appartement waar je niet teveel van moet verwachten maar het was voldoende. Enorm ruim balkon met uitzicht op de zee. Elke avond zag je in de verte de dolfijnen naar de baai zwemmen, prachtig! Ontzettende mooie zonsondergangen gezien vanaf het balkon. Het uitzicht bij het zwembad is ook prachtig. Klein zwembad maar prima voor een duik. Bij het zwembad kun je naar beneden..rotsachtig waar mensen lagen te zonnebaden en de zee ingingen. Geen mooie zandstranden als je van strand houdt. Verder is er niet veel te doen. Er gaat een bus naar het centrum. En er zit een restaurant op het park, prima gegeten voor weinig. Wij hebben daar een zeer ontspannen vakantie gehad maar het viel mij tegen dat er weinig te doen was in de buurt. Geen bars/winkels.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
10 september 2015 beoordeeld

Wij hadden een 2-kamer appartement met 1 volwassenen, 2 kinderen en 1 baby. In eerste instantie hadden ze ons een 1kamer appartement gegeven, maar deze was absolut te klein. Neem een kamer dichtbij strand of zwembad want anders moet je toch best veel lopen. Wij hadden een kamer naast het strand, ideaal. Je was er zo, want de stranden daar zijn echt heel klein, dus meteen vol. Neem je dikke waterschoenen van thuis mee! Jammer dat je voor de zwembad moet betalen (voor de stoelen), ook al ben je resortgast. Mijn eerste keer dat ik dat tegen kwam. Je kan er best lekker eten, als je geen luxe verwacht, en in de supermarkt kan je ook veel kopen. Naar de stad moet je de bus nemen, voor ons drieën ongeveer 10 euro totaal heen en weer, zo'n 15 minuten afstand. Wij hadden gratis wifi op de kamer, toevallig, want deze is niet overal aanwezig! Ook geen airco op elke kamer, moet je volgens mij apart voor vragen.

Kamertip: Neem kamer naast het strand of zwembad. Kamers zijn niet groot. Let op dat je daar veel trappen hebt (voor kinderwagen of rolstoel ed).
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
24 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt waar je voor betaald. Pijnlijk duidelijk na een week verblijf in mei. Begin van 't seizoen, zeer rustig, grijs van de mensen en niet alles is open. Gerenoveerde appartementen zijn wel oké, maar die niet gerenoveerd zijn, oi oi oi. Die zien er slecht uit.
Park is niet gezellig, houdt in; Restaurants zeer sober, sluiten om 21:00 stipt. Geen bar of iets dergelijks.

Eten is best goed te doen.

Als je vertier zoekt, ben je verplicht om een auto te huren of met de bus naar Pula te gaan.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner