Van tevoren boeken

vanaf US$ 82,60
vanaf US$ 622,20
vanaf US$ 221,00
Beoordeeld op 12 augustus 2018

Al meer dan 2.000 jaar oud. Al is deze tempel meerdere keren verwoest, je merkt er niets van. Het is net of Keizer Augustus er nog woont. Het gebouw naast de tempel, wat nu het stadhuis is, was vroeger ook een grote tempel. Je kan dit nog zien aan de muur waar het stadhuis aan gebouwd is, duidelijk een oudere muur dan de rest van het gebouw. Gelegen aan het 'Forum Romanum'.

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Klein, niet binnen geweest, leuk om te zien als je er toevallig bent.
Gezellige omgeving met leuke terrasjes

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Klein, mooi maar weinig bijzonder. Best zit je op een terrasje op het prachtige plein, en geniet je van de buitenzijde vd tempel.

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Bij een mooie belichting kwamen we net voorbij als er een huwelijk aan de gang was met life muziek. Prachtig.

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

We konden de tempel helaas alleen van buiten bewonderen, maar op zich was dat al de moeite waard. De tempel
Is goed bewaard gebleven en geeft een goede indruk hoe kolossaal er in de tijd van de Romeinen gebouwd werd. Het bouwwerk is zeer fotogeniek.