“Ideaal voor huwelijksfoto's”

US$ 83,73*
Vanaf
Kleinschalige wandeling door Pula
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een mooie belichting kwamen we net voorbij als er een huwelijk aan de gang was met life muziek. Prachtig.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We konden de tempel helaas alleen van buiten bewonderen, maar op zich was dat al de moeite waard. De tempel
Is goed bewaard gebleven en geeft een goede indruk hoe kolossaal er in de tijd van de Romeinen gebouwd werd. Het bouwwerk is zeer fotogeniek.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer klein maar prachtig gebouw. Spijtig dat de stad Pula hem niet beter onderhoudt. We zijn niet binnen geweest omdat het maar een zakdoek groot is. Ligt aan een prachtig pleintje dat (als je de moeite doet om naar boven te kijken) enkele prachtige Venetiaanse huizen heeft . Wij dronken iets in het uiterste verzorgde Sirena op de hoek tegenover het tempeltje.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is niet heel veel te zien en er is weinig informatie de prijs is echter ook niet hoog! Volgens ons geen aanrader om van binnen te bezichtigen maar tijdens de fat cat walking tour kregen we leuke informatie over deze tempel en verborgen tempel!!

Bekijk meer beoordelingen
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om te zien en vooral bijzonder omdat het al 2000 jaar oud is. Voor ons het het niet heel veel toegevoegde waarde verder.

Reizigers die Temple Of Augustus bekeken, bekeken ook

In Temple Of Augustus geweest? Deel je ervaringen!