Opslaan

vanaf US$ 82,00
vanaf US$ 83,20
vanaf US$ 115,50
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een van de prachtige plekjes van Pula. We hebben een rondje gelopen om het Theater heen. Zijn niet naar binnen gegaan omdat we niet het idee hadden dat dit een meerwaarde zou zijn. Ook gaaf om ‘s avonds daar te gaan kijken!

Beoordeeld op 4 oktober 2018

Een goed bewaard stukje geschiedenis dat je zeker moet zien als je Pula bezoekt. Op bepaalde zomeravonden kan je naar een gladiatorspektakel gaan kijken (Spectacvla antiqva). In de gangen onder de arena staat er een tentoonstelling over de productie van olijfolie en wijnen in vroegere tijden.

Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi amfitheater waarvan het bovengrondse deel redelijk intact is. Kleiner dan het Colloseum (Rome) en zonder de catacomben die je in El Djem (Tunesië), maar veel beter dan de meeste anderen.

Beoordeeld op 21 september 2018

Je gaat niet het Colosseum zien, maar wel nog een volledig rond amfitheater waar je nog goed het verleden kan zien. Zelf zijn we niet binnen gegaan, doordat als je rond het amfitheater stapt heb je al een heel goed beeld.

Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Het Amfitheater is een goed bewaard gebouw uit de eerste eeuw. Mooi om te zien. De entreeprijs is 50 kuna, ongeveer 7 euro dus niet heel duur. Er is een audiotour beschikbaar, maar hier moet je helaas voor bijbetalen. Rondom het theater is alles volgebouwd en is het lastig om een parkeerplek te vinden. In de rest van Pula is verder weinig te beleven.