Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer slecht onderhouden kamers. Airco werkt niet en een badkamer met schimmel. De ramen van de kamers vallen bijna uit de sponningen vanwege het ontbreken van stopverf. Restaurant is een vreetschuur.
Personeel in de bars zin vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 juli 2017

Airco werkte niet , beetje erg ouwbollig , vloerbedekking in kamer beetje smerig , badkamer kon er mee door , hoge instap om in bad te komen , voor de oudere mens niet fijn, mag vernieuwd worden bv instap douche , was toe aan renovatie , zo ook als je ramen en deuren opent , valt het verf op de grond , na het zetten nooit bij gehouden .
Personeel erg aardig , moesten hard werken , eten ook goed , keuze zat , niks op aan te merken een eetschuur

Kamertip: kamers bij zwembad zijn erg rumoerig, hebben wel een balkon , kamers in hoofdgebouw geen balkon , niet rumoerig .
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Behoorlijk groot, gedateerd hotel, kamers hoog nodig aan vernieuwing toe, muziek tot laat in de nacht, onvriendelijk personeel, onvoldoende parkeer mogelijkheden, ontbijt hebben we zelfs overgeslagen. Het enige hoogtepunt is de perfecte ligging, op loop afstand van strand, centrum en goed bereikbaar. Een keer, nooit meer!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 april 2016

Het enige dat 3 sterren waard is, is de ligging, de kamers zijn volledig uitgeleefd, tapijt tot op de draad versleten, kapotte houten ramen en deuren volledig versleten , mini badkamer moet dringend vernieuwd worden. Het smakeloze buffet-eten is alle dagen hetzelfde, meestal lauw ipv warm. Een keer en nooit niet meer

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 oktober 2014

Wij hebben dit hotel gebruikt als overnachtings hotel en kunnen kortweg geen goede maar ook geen slechte dingen over melden. Het is een wat verouderd hotel wat betere tijden heeft gekend.
De kamer die wij hadden was wat aan de kleine kant , het bed was tot onze verrassing onder het matras een houten plank ,dit lag wel voor ons te stevig. Ook waren de schemerlampjes bij het bed stuk. dit zegt wel wat over het onderhoud. De kamer was wel schoon en ook de badkamer was redelijk. Het ligt een beetje aan de buitenkant van Pula en in de omgeving is helaas niet veel te beleven, alleen een wandeling naar het strand is aan te bevelen. Het eten was in buffet vorm en was redelijk en ook het ontbijt was redelijk. Een wifi verbinding was ook niet makkelijk te krijgen.
Kortom om de uitdrukking te gebruiken het hotel is vlees nog vis . zoals al aangegeven een overnachtings hotel voor korte tijd.

Kamertip: De kamers aan de achterzijde hebben een balkon en een redelijk uitzicht en is wat rustiger.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner