Beoordeeld op 31 juli 2017

Het hotel is niet goedkoop, maar als je van vertier, strand en zonnebaden houdt is dit een top locatie.
Wel het park af en toe verlaten want het is niet goedkoop.
Slapen is heerlijk door de liggjng en mogelijkheid om de kamer geheel donker te krijgen.
Wifi is traag, maar ie heeft dat nog nodig als je een grote databundel hebt.

Al bij al, een fijn verblijf en een mooie locatie

Kamertip: Een kamer met zeezicht is het beste maar ook meteen een stuk duurder
Datum van verblijf: juli 2017
Arenaturist, Manager van Park Plaza Histria Pula, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Dear Mr. Rick,

thank you for choosing Park Plaza Histria for your stay and for taking time to write a review on Trip Advisor.
We are delighted to know that you had a pleasant stay and that you enjoyed the location and surrounding areas.
It would be our to have you again as our valuable guest.

Kind Regards,

Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Alhier zou belangrijke uitgaansgelegenheid zijn. Echter niets! Geen muziek, geen vertier.
Na 2100 is alles stil! Bussen vol jeugd. Gaan allemaal naar omliggende gebieden. Geven daar wel geld uit. Want hier is voor jong volwassenen niets!!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Arenaturist, Manager van Park Plaza Histria Pula, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Dear Guest,

thank you for choosing Park Plaza Histria and for sharing your experience.

We are very sorry to know that our evening entertainment did not meet your expectations.
We would like to point out that at the moment there is "Cinema by the sea" event at Ambrela beach ( 5min walking distance) every evening from 22:00 as a part of Pula Film Festival. Also, there are several beach bars convenient for young adults in the walking distance. If you are still at our hotel, we are kindly asking you to contact our Guest Relations Managers who will be more than happy to provide you with all details.

In hope to get the opportunity to improve your experience with us, we send our warm regards,

Beoordeeld op 11 juni 2017

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Arenaturist, Manager van Park Plaza Histria Pula, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamer voor 3 personen. Zeer vriendelijk personeel.
Heerlijke bufetten, steeds enorm uitgebreid.
Fantastische accomodatie. Zeer mooi uitzicht op de jachthaven.
Wat ons betreft zeker een aanrader voor een zalige week vakantie.

Datum van verblijf: juli 2016
Arenaturist, Manager van Park Plaza Histria Pula, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2017

Dear Guest,

thank you for choosing Park Plaza Histria and for providing us with such a wonderful feedback.

We are delighted to know that you had a five star experience with us and that all aspects of your stay met your expectations.

It would be wonderful to get the opportunity to welcome you again,
Best regards,

Beoordeeld op 9 oktober 2016

Het is een groot hotel met veel faciliteiten.
Vooral de kamers zijn ruim met een mooi uitzicht en vooral belangrijk, een heerlijk bed!
Ontbijt, lunch en diner was ok. Maar als je hier voor vakantie zit langere tijd, dan is het zeker de moeite om de omgeving verder te verkennen.

Opmerkelijk was de hoge service, vriendelijke en alerte bediening! Super.

Kamertip: kamer 214 mooi uitzicht met balkon
Datum van verblijf: oktober 2016