TripAdvisor

Beoordeling van Epulon Food & Wine

Epulon Food & Wine
Geclassificeerd als nr. 1 van 210 Restaurants in Pula
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De avond begon een beetje stroef met een voorgerecht wat er niet meer was en wat lang aan tafel zonder wat te drinken.
Maar man o man wat maakte het eten en de wijn en de vriendelijke lach van de patron, dat allemaal goed!
Heerlijke octopus, eendenborst en lam gegeten. Alles precies goed gebakken en hoog op smaak. Heerlijke Teran Barberossa erbij en genieten! Dank voor een fijne avond!

14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs lekker gegeten bij Epulon! Het begon wat stroef (te weinig personeel waardoor het allemaal wat langer duurde) maar het is helemaal goed gemaakt door meneer die de eigenaar leek te zijn! Goede kennis van wijn en een echt horeca man! Aanrader!

10 september 2019 beoordeeld

De steak was perfect gebakken. Lekkere wijn aangeraden door de bediening. Goede, vriendelijke bediening!

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was van goede kwaliteit en super lekker. De bediening was erg gezellig en denkt ook aan de kleintjes. Mario is een top ober die ons geholpen heeft. Zeker de moeite waard!!

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant aan de rand van het centrum. Afgaand op de recensies hier lagen onze verwachtingen hoog. Op het eten viel niets aan te merken, echter viel de bediening ietwat tegen, ondanks de vriendelijkheid. Onze keuze was op de eendeborst gevallen, echter werd bij het bestellen pas aangegeven dat deze niet beschikbaar was. Dus dan voel je je gedwongen snel een andere keuze te maken. Dit soort dingen kan je ook bij het uitdelen van de menukaart al aangeven. Na klaar te zijn met het hoofdgerecht, werden we constant gepasseerd totdat we na een tijdje wachten maar om de rekening vroegen.
Al met al kwam onze ervaring hier niet overeen met de verwachting die de recensies beloven.

Reizigers die Epulon Food & Wine bekeken, bekeken ook

In Epulon Food & Wine geweest? Deel je ervaringen!