“Geweldig”
Beoordeling van Valli Delicious Restaurant

Valli Delicious Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 185 Restaurants in Pula
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant. Vriendelijke ober, die veel informatie geeft.
Lekkere gerechten. Uitstekend dessert.
Wij gaan terug.

Een TripAdvisor-lid
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart, maar kwalitatief prima. Gerechten origineler dan bij standaard toeristen restaurants. Ober was attent en gaf goede uitleg.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In rustige zijstraat van de winkelstraat. Vanwege het slechte weer binnen gaan zitten. Wij waren de enige klanten. Muziek stond te hard en deuren stonden tegen elkaar open zodat het flink tochtte.
Menukaart is niet uitgebreid. Ongeveer 10 voorgerechten en slechts 4 hoofdgerechten, waarvan 2 van de 4 varkensvlees is en de tonijn vandaag niet voorhanden was. Ook de inktvis als voorgerecht was niet ingekocht. Na deze tegenvallers toch wel blij verrast door de alternatieven: de gnocchi in asperges met truffel en de vislasagna waren heerlijk en vers bereid. Erg lekker! Het hoofdgerecht van varkensvlees was goed maar niet bijzonder.
Kortom, verse Kroatische gerechten in dit restaurant. Zeker niet het beste restaurant van Pula. Bistro Alighieri veel beter voor dezelfde prijs. Ook de (te) vriendelijke ober werd niet gezien. Ik ving op dat dit restaurant van eigenaar is gewisseld.

12 oktober 2017 beoordeeld

Ondanks het feit dat het restaurant nog niet lang open was werden we toch verrast door het "speciale" menu ,op en top Istrisch/mediteraan ,echt genoten van nieuwe smaken!
Duje is een heel aangename uitbater ,de bediening was perfect dus .....we komen volgend jaar zeker terug

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de beoordelingen op TripAdvisor moesten we hier in een culinair walhalla terecht komen. Het ontvangst door de ober was perfect. Hij stelde zich netjes voor en gaf duidelijke uitleg met aanbevelingen over de gerechten. We beginnen met een voorgerecht. Deze smaakte prima en was mooi opgemaakt. Het aanbevolen hoofdgerecht bestond uit een soort van biefstuk uit het beste gedeelte van de koe (biefstuk van de haas). De aanbeveling en uitleg waren prima, maar de kok bakte er weinig van. Het vlees zaten pezen en het was te doorbakken. Met de pezen is het dan toch een gevecht met je kaken om het te verorberen. Jammer. Voor de ober een tien, maar een restaurant bestaat toch bij de gratie van een goede maaltijd.

Reizigers die Valli Delicious Restaurant bekeken, bekeken ook

In Valli Delicious Restaurant geweest? Deel je ervaringen!