“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Restaurant Horizont

Restaurant Horizont
Geclassificeerd als nr. 37 van 427 Restaurants in Dubrovnik
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was correct en attent en het eten smaakte heerlijk. Mijn man had een heerlijke tenderloin en ik lamb chops die goed klaargemaakt waren.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als de obers goed zijn, kan er nog weinig mis lopen... we hadden een toffe en eerlijke jongen als garcon! Hij legde ons alles uit met een kwinkslag en de sfeer zat er onmiddellijk goed in! Ook al waren we met 10(!) toch vonden ze nog een plaatsje voor ons (weliswaar binnen) maar ook het eten was TOP! We kregen ook vooraf een lekkere amuse

Restaurant_Horizont, Manager van Restaurant Horizont, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Dear guest,
thank you for your visit and your contribution. We are happy to hear that you had great experience in our restaurant and we all hope to see you soon.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne plek om te eten. Bediening is vriendelijk en het eten is van goede kwaliteit voor een goede prijs. Het uitzicht is ook heel mooi.

Restaurant_Horizont, Manager van Restaurant Horizont, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met 4 pesonen. De gerechten zijn zeer de moeite waard, er wordt echt aandacht besteed aan de bereiding en de opmaak en dat proef je!
Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
De prijzen zijn, voor wat je aangeboden krijgt, redelijk. Prima wijnkaart.
Een absolute aanrader

Restaurant_Horizont, Manager van Restaurant Horizont, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Dear guest,
thank you for being our guest. We re more than happy to hear that you enjoyed your stay and that you liked our food, service and wine list. We thank you again and we all look forward to see you again.

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gazpacho smaakte lekker, de tonijntartaar was voortreffelijk en de hoofdgerechten een drom. De winnen was de lava cake als dessert. Vriendelijke bediening, zeker een bezoek waard.

Restoran_Horizont, Manager van Restaurant Horizont, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017

Dear Sophie, thank you for your review. Hope to see you soon.

Reizigers die Restaurant Horizont bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Restaurant Horizont geweest? Deel je ervaringen!