“Vakantie”
Beoordeling van Peppers Eatery

Peppers Eatery
Geclassificeerd als nr. 32 van 436 Restaurants in Dubrovnik
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren in Dubrovnik op zoek naar een restaurant en kwamen bij Peppers Eatery uit ik moet zeggen geen verkeerde keuze. Leuke binnenplaats en vriendelijke bediening en het eten was voortreffelijk.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

uitstekende ervaring: Op bezoek in dit restaurant. Zeer gezellig. Nieuwe vrienden gemaakt. Eten bij peppers eatery was zeer lekker.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

eerste keer gaan eten en het was overheerlijk! we hadden de steak die heel mals was en een tagliatelle die heerlijk was en goed samengesteld was. hierdoor moesten we nog eens terug! alweer de tagliatelle genomen en ik had de lamsbout die goed gegaard waren. top! ook voor bierliefhebbers waren verschillende bieren! gezellige inrichting en vriendelijke bediening. kortom een echte aanrader!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en mooi gelegen restaurantje.
Prijs kwaliteit is zeker inorde. Ook zeer vriendelijk personeel.
Niet twijfelen, gwn gaan.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje, wij zaten buiten. Het restaurant heeft een gezellige binnenplaats. Alleen had er best een kussentje op de stoelen mogen liggen. De zitting van de stoel was hout, niet helemaal comfortabel. Vooral de drankjes die zelf gemaakt worden beveel ik aan. Wij hadden de aardbeienmilkshake. Qua eten hadden we vooraf sharing bread. Prima, alleen net iets te weinig brood. Als hoofdgerecht had ik de superfood salade met kip. Die was heerlijk! Mijn vriend had een burger. Echter was het hamburgerbroodje een beetje aangebrand, dat was jammer.

Reizigers die Peppers Eatery bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Peppers Eatery geweest? Deel je ervaringen!