“Fantastiche avond gehad met top getechten en uitstekende service”
Beoordeling van Konoba Veranda

Konoba Veranda
Geclassificeerd als nr. 1 van 438 Restaurants in Dubrovnik
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de Uber taxi (70 kuna10 euro uit Dubrovnik) Konobo Veranda bezochr. Vanuit NL al reservering geplaatst, restaurant was weer helemaa l volzet. Hartelijk ontvangen door de familie en n mooie tafel met prachtig uitzicht gekregen. De kaart neemt je mee op reis naar heerlijke verse regionale gerechten, de combinaties zijn n aanbeveling, wij maakten one eigen mix ;-) Voorgerechten de crispy duck springrolls en de pulled pork, beide n subliem. Uit de prachtige wijnkaart twee glazen Posip wit erbij en genoten. Hoofdgerechten hebben we de tuna steak en de vissersman stoofpot met cattlefish and shrimps in tomato sauce gegeten. Met een paar heerlijke glazen rode Rondo wijn. Fantastisch gegeten en uitstekende gastheer maakten onze avond helemaal geweldig. Na eerste bezoek vorig jaar, nu wederom heerlijk gegeten, Konobo Veranda doet wat ze beloofd: verse regionale gerechten met een moderne touch. AANRADER! Vergeet niet te reserveren.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de eerste avond van ons bezoek aan Dubrovnik zijn we hier terecht gekomen. We hebben heerlijk gegeten. De eigenaar en zijn familie zijn erg vriendelijk en nemen alle tijd om je dingen uit te leggen. Het is een echt familierestaurant. Ik had de vissoep en de pasta met garnalen, superlekker beide. Mijn vriend had de pulled pork en de sheperd's pie, ook hij heeft heerlijk gegeten. Door het slechte weer konden we niet pinnen, waarop ons eerst een drankje van het huis en daarna een ritje naar de pinautomaat aangeboden werd.
Omdat we gelezen hadden over de special chicken die je op voorhand moest reserveren en we zo lekker hadden gegeten besloten we op onze dag van vertrek nog een keer terug te gaan. De special chicken met gebakken aardappeltjes is met recht een aanrader te noemen. De cheesecake als toetje kan ik ook aanbevelen. Ik kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen. We hebben twee keer een heerlijke avond gehad en heb me echt als "thuis" gevoeld. Dit restaurant laat je echt genieten en het is wat anders dan de 1001 zelfde restaurants die je op de touristische plekken tegenkomt.
Als we nog een keer teruggaan naar Kroatië, dan komen we hier zeker nog een keer terug!

20 juni 2017 beoordeeld

Ben je hier in de buurt en op zoek naar een restaurant? Ga dan naar Veranda! Wij hebben in Zaton bij 4 restaurants gegeten maar Veranda had absoluut het beste eten. Tip: 'very special chicken' is de beste kip die ik tot nu toe heb gegeten. Deze moet je wel van te voren bestellen dus laat het restaurant dit weten!
Ik heb ook de pasta met garnalen en truffel gehad en zoals het hoort, werd de truffel er aan tafel over heen geschaafd. En niet zuinig :). Ook zeker lekker!

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meerdere keren gegeten. Het eten is echt heerlijk en puur. Hele vriendelijke bediening en mooie locatie.

28 september 2016 beoordeeld

Wij hebben hier twee avonden heerlijk gegeten. Vooral de zalm vonden we erg lekker. En als toetje de chocolade souflé, echt om je vingers bij af te likken. Verwacht geen grote volle borden. Lekker wijntje niet te duur, het eten is overigens niet echt goedkoop, maar het zeker wel waard.

Reizigers die Konoba Veranda bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Konoba Veranda geweest? Deel je ervaringen!