Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een prachtige kamer met balkon in het nieuwe gedeelte,met zeezicht!Goeie ligging ,vriendelijk personeel.
Heel lekker eten in restaurant More!
Niet al te groot zwembad maar toch ok, anders zwemmen in zee recht voor het hotel.
Prachtige cavebar in het hotel.
De liften in het hotel zijn wat verwarrend in het begin,met het oud en nieuw gedeelte!! Anders alles top!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een heel mooi hotel op een schitterende locatie. Een niet al te groot zwembad, maar wel met een view en natuurlijk is de zee een goed alternatief. Voldoende ligbedden. Mooie ruime kamers en prettige medewerkers. We waren te vroeg, maar konden al wel vast naar de zee en op het terras een drankje nuttigen.
Lekker ontbijt, een badkamer met een bubbelbad, goede WiFi, minibar, zelfs een smartphone en een balkon. Auto voor het hotel kunnen parkeren. Een shuttle naar de binnenstad zou een goede aanvulling zijn op de prima hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen tegen de rotswand in een baai kijkt dit hotel neer op een prachtig landschap. Uitmuntende service en dito kwaliteit van de kamers, zeker in het nieuwe gedeelte. Alles tot in de perfectie afgewerkt en zeker zijn 5 sterren waard. Ontbijt en diner in het restaurant Tramuntana is een sterke aanrader, Michelin-niveau waardig !!!
Wij komen zeker terug !!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel . Prachtig uitzicht. Wij hadden een luxe kamer die had een salon en groot terras met ligstoelen en zit stoelen en een jacuzzi op het terras. De kamer had ook een ligbad. Omdat ze vergeten waren om de handdoeken te verschonen kregen we een leuke attentie met fruit en wijn

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

We kwamen te vroeg en werden wat aan ons lot overgelaten. Uiteindelijk kregen we onze kamer en deze leek ons toch vrij klein en overladen aangekleed met allerlei onnodige zaken. We hebben door omstandigheden niet gegeten in het hotel (o.a. Bezoek van familie in Dubrovnik center) zodat we dit kunnen beoordelen. Het ontbijt was goed maar volgens ons eerder een 4-sterren quotering ipv een 5-sterren. Wat ons tegenviel was d het hotelmanagement toeliet dat klanten reeds van 's morgens vroeg het inpalmen van ligzetels door het leggen van handdoeken tolereerde. Dit zelfs in een 5-sterren hotel.
Hotel is ietsje té ver gelegen van het centrum van Dubrovnik. Eerder een hotel voor vakantie om te zonnen en te genieten van de baaiaccomodatie.

Datum van verblijf: juli 2015