“Sfeervol, lekker, vriendelijk”

Keukens: Frans, Mediterraan, Hedendaags
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 oktober 2017 beoordeeld

In een evenwijdig straatje van de Stradun, vind je dit kleinood. Van bij het eerste contact voelden wij al, dit wordt goed. De 'binnenhaler', want die vindt je hier overal, was al charmant.
Binnen en op het dakterras (beter enkele dagen op voorhand reserveren) was al geen plaats meer, dus werd het een van de kleine tafeltjes op het terras in het straatje. Dat deerde ons niet want het was er een gezellige drukte.
We werden voorkomend en vriendelijk bediend, dit in tegenstelling tot het stroeve gedoe in de meeste andere restaurants.
Het eten was top, mooi gepresenteerd, smaakvol en interessant, fusion van Kroatisch en invloeden van een beetje overal. Behoorlijke porties, daarom pasten wij voor een dessert.
Heel goede wijnkaart. De dame die ons in de streekwijnen adviseerde vertelde ons dat zij hun wijnen zelf bij de wijnboeren inkopen. Goed zo!
I.p.v. een amuse was er een lekker glaasje zoete wijn achteraf.
Hadden wij even geluk, want we konden onze vakantie afsluiten met een geslaagde avond.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein leuk straatje vol restaurants. Zag er leuk uit, kaart kon beter, voorgerechten lekker, hoofdgerechten ver onder de maat. Wel netjes opgemaakt op mooi servies. Wijnkaart veel Kroatische wijnen, uitstekend. Mijn vrouw moest van de "kabeljauw", maar was eigenlijk stokvis in een vette aardappelpuree.
Jammer, de buren hebben betere resencies

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was een van de 7. Zijn er erg vriendelijk en heel gastvrij ontvangen. Prima verzorgde ontbijtjes gegeten. En de Garnalen waren formidabel. Lief en vriendelijk personeel!

31 mei 2017 beoordeeld

Met 7 dames diverse keren ontbijt, lunch en diner gehad.
Uitgebreide keuze voor diverse maaltijden. Goede kwaliteit-prijs verhouding.
Op het terras in het gezellige straatje of in het stijlvol ingerichte restaurant boven (bereikbaar met de lift of via de trap, waar men prachtige kunst tegenkomt) met balkon en uitzicht over de stad, is het goed toeven. Met name voor een diner-voor-twee. Maar ook voor grotere gezelschappen is dit restaurant een aanrader!
Ondanks meerdere bezoeken aan het mooie Dubrovnik (en hopelijk volgen er meer) zal ik steeds terugkeren naar Stara Loza :)
Wij hadden een TOP-weekend!!

4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt op een prachtige locatie. De bediening is super attent en vaardig, oftewel helemaal top! Het eten vonden we wat minder goed dan we hadden verwacht. In mijn octopus gnocci zaten welgeteld vijf stukjes octopus. De pasta Vongole smaakte erg flauwtjes. Het is jammer dat die met pesto wordt gemaakt want dat komt de smaak van de schelpdieren niet ten goede. Zeker een leuke avond gehad, maar voor het eten hoef je het niet echt te doen.

Reizigers die Stara Loza Rooftop Restaurant bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Stara Loza Rooftop Restaurant geweest? Deel je ervaringen!