“Lekker gegeten, niet spectaculair”
Beoordeling van Pantarul

Pantarul
Geclassificeerd als nr. 6 van 439 Restaurants in Dubrovnik
Keukens: Mediterraan, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld

Het eten was lekker, goede porties. Niet bijzonder spectaculair, maar goed bereid comfort food. Wel mooie opmaak v/d borden. De sfeer van het restaurant is lastig te duiden, de huisstijl is een gekke mix van sjiek en simpel/huiselijk (vb: mooi opgemaakt eten op mooi bord wordt gelegd op een placemat-menukaart). Zeer vriendelijke service (zeker i.v.m. andere ervaringen in Dubrovnik). Tip: als met 2 personen komt, vraag tafeltje in de 'serre' rechts naast de ingang (betere stoelen, fijne ambiance).
Kortom: wel een aanrader! Reserveren is een must. Werken met 2 shifts, bij vroege shifts zit je wel tussen de gezinnen. Late shift waarschijnlijk niet.

Datum van bezoek: juni 2018

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier niet gegeten omdat de ambiance en de ligging in een normale woonwijk zo’n teleurstelling was. Het hele restaurant was gevuld met toeristen en volledig gereserveerd voor de lunch, waarschijnlijk vanwege de hoge notering , qua locatie en uitstraling de busrit al niet waard

Datum van bezoek: oktober 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kort gezegd: één van de beste restaurants van Dubrovnik! Zeer lekkere vistartaar gegeten en een subliem stukje vlees. We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2017
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gegeten. Vooraf fish tartare, monkfish tempura. Daarna beef fillet en braissed veal! Zoooo lekker

Datum van bezoek: oktober 2016
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met hoge verwachtingen naar dit restaurant maar het was een echte teleurstelling ! Spaghetti met inktvis was vettig en zwaar en het ergste de inktvis zat vol zand . Toen we dit opmerkten aan garcon stelde die ons meteen een andere voor maar hij zei ons ook dat dat zo klein was dat het normaal was dat er zand inzat. Mijn dochter was zelfs misselijk achteraf . Ook mijn tarbot was buiten mijn verwachtingen zwaar en vettig echt geen verfijnde keuken. Eerlijk we hebben veel betere restaurants in Dubrovnik bezocht,dit vonden we een ecte ramp ! Begrijp niet hoe ze op nr 2 staan . In ieder geval nooit meer voor ons , never again !

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Pantarul bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Pantarul geweest? Deel je ervaringen!