“Terecht op 1e plaats”

Keukens: Mediterraan, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pantarul is een klein restaurant met maar 13 tafels. Iedere avond vol, en terecht! Je krijgt een van natuurlijke gerechten bereidde maaltijd. De kaart is niet groot, maar de gerechten zijn erg lekker en worden vol passie gepersenteerd. De sfeer is ongedwongen. Wel reserveren, anders heb je gegarandeerd geen plaats!

Yvonne en Theo Eitjes

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier gaan eten en alles was heel lekker en verzorgd ! Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Echt een aanrader ! Wel reserveren !!!!

9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo lekker gegeten in combinatie met zo'n vriendelijke bediening. Het restaurant is makkelijk bereikbaar, vooraf reserveren is een aanrader.

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt iets afgelegen, maar is zeker een bezoek waard. Wij kwamen iets voor 19u aan en ober gaf aan dat we er konden eten, maar dat ze wel een reservatie hadden om 20u45. Vriendelijke bediening, lekkere gerechten (wij namen spring rolls, gnocci met octopus, chocomousse en semifreddo met amandelen en karamel).

Gnocci met octopus in arrabiatasaus was lekker, maar geen wauw gerecht. De spring rolls en desserts waren wel super en wijn was ook lekker (we vroeger echter wel een halve liter wijn en er werden hiervoor 5 glazen aangerekend). Totaalprijs voor 2p kwam op +- €52.

12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten en heerlijke wijn. De bediening had veel verstand van het menu en de wijn en was heel sympathiek. Het eten was prachtig geserveerd en was een echte smaaksensatie. Het is niet het goedkoopste restaurant, maar zeker niet duur en heel erg goed. Kortom, echt geweldig!

Reizigers die Pantarul bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Pantarul geweest? Deel je ervaringen!