Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.418)
Beoordelingen filteren
3.418 resultaten
Waardering van reizigers
2.484
710
153
46
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.484
710
153
46
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.418 beoordelingen
29 mei 2017 beoordeeld

fantastisch...vlakbij oude stad...uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening, vriendelijke staff, mooie kamer met balkon en zicht op de oude stad, prijs-kwaliteit in verhouding,...hotel de naam Hilton waardig...

  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Koen V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martina V, Guest Relations Manager van Hilton Imperial Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

First and foremost we would like to thank you for taking the time to write about your stay at the Hilton Imperial Dubrovnik on the Tripadvisor.
I am truly happy to read that you appreciated all aspects of our hotel and that our friendly team have managed to meet your expectations in creating a perfect holiday experience for you.
Looking forward to welcoming you again in our hotel.
Kind regards,
Martina Vlajki
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 september 2016 beoordeeld

er is al veel goeds over dit hotel geschreven en voor een groot deel is dit ook waarheid. we werden zeer goed ontvangen bij aankomst en ja het is een mooi hotel en heeft een goede ligging enz enz.maar we gaan het ook eens hebben over hetgeen er eigenlijk niet zou mogen en erger nog hetgeen echt nooit zou mogen gebeuren.
wij waren er in halfpension en hadden een persoon bij met een gluten probleem.
dit hadden wij op voorhand vermeld en het was geen probleem zo melde men ons.
we waren er 7 dagen en we moesten iedere morgen naar de keuken om het te vragen.
ze hadden een soort broodje van zeer slechte kwaliteit en dat was het.na 7 dagen weet men nog steeds niet wie er een gluten probleem heeft.
we hebben er ook 7 dagen van een diner genoten.de kaart is zeer beperkt.
we bestelden er ook 1 fles wijn en ook champagne men brengt de flessen en schenkt eenmalig is en bijschenken is dan voor de rest aan u.dit is een soort van zelfbediening.de prijzen zijn wel voor de bediening die je niet krijgt.
onze badkamer jassen hadden beiden enorme gaten onder de oksels en dat is de schuld van de wasserij volgens de manager.
van ons bedlinnen waren er ook stukken af en hier was geen antwoord op.
we kregen wat fruit om het goed te maken.
men zou deze managers eens op stage moeten sturen samen met het bedienend personeel om te zien hoe het daar is.bv we waren gisteren in de hilton in den haag dat is toch van dezelfde keten hier weet men uitstekend wat gluten zijn en we kregen 5 verschillende broodjes het bedienend personeel was van alles op de hoogte.
op de laatste dag van ons verblijf was mijn vrouw gaan zonnen op het terras en ik ging 1 uur later eens kijken en vroeg aan een dame bedienend personeel om mij de weg te tonen en deze lachte mij uit en vertelde dat ze met mij niet wilde praten.
dit heb ik nog nooit meegemaakt.dit is ook een getuigenis naar de manager.
deze dame heeft nooit een opleiding genoten en er totaal geen toezicht of controle op hun kunnen men denkt er te kunnen teren op de goede ligging van het hotel en de korte verblijfstoeristen merken toch niets.na dit nieuwe voorval wilde ik weer de manager spreken en deze maal was het een heer die mijn verhaal aanhoorde.
ik vroeg ook om het personeelslid erbij te halen omdat ik ook wilde weten waarom ze zo grof en onbeschoft was.
maar dit wilde de manager niet hij gaf mij wel gelijk en deze persoon zou meteen ontslagen worden
het is wel spijtig dat ik nu niet weet waarom ze dit tegen mij vertelde.
beste manager
geef u personeel een opleiding zodat ze weten ze moeten doen en brengen bij toeristen met gluten problemen leer hun ook bijschenken bij het diner op de 7 dagen hebben dit 4 dagen zelf mogen doen.
in deze omstandigheden is u hotel de naam hilton niet waardig of denkt u te besparen op ongeschoold personeel.
wij als toerist betaalden toch ook met echt geld voor een goede bediening hilton waardig.
wij hopen nog iets van u te vernemen
hoogachten
fam clerckx

Kamertip: neem een kamer in het hooft gebouw het nevengebouw is verder weg
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank mathieu c
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martina V, Guest Relations Manager van Hilton Imperial Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for choosing Hilton Imperial for your stay in Dubrovnik.
All guest feedback is extremely important to us, as it is only through constructive criticism that we are able to assess and continuously improve the service standards we strive to achieve.
I am very sorry to discover that your stay in the hotel did not live up to your expectations.
Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience.
We hope you will consider staying with us in the future.
Kind Regards,
Martina Vlajki
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 juni 2016 beoordeeld

Uitstekende Kamers ( nochtans de goedkoopste zonder terras) en geweldig ontbijt. Je kon krijgen wat je vroeg. 50meter links van het hotel alle bushaltes en de ingang naar de oude stad.We verbleven er 4 nachten ( daarna split). Teveel om Dubrovnik te bezichtigen ( enkel 400mx100m) wel prachtig maar snel uitgekeken en net dubbel zo duur als split voor eten en drinken. TIP Huur vooral geen wagen van MACK rent a car; dit zijn dieven moest voor een dag 184 € betalen voor Seat Leon, had nochtans een conrtract afgesloten via internet voor 66 €. Ook hotelmanagement was stomverbaasd.

Kamertip: Vraag gewoon een rustige kamer
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank William R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martina V, Guest Relations Manager van Hilton Imperial Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for rating your stay at the Hilton Imperial Dubrovnik with 5 stars.
It is nice to read you found rooms excellent and breakfast great.
We truly try hard to maintain high standards and guest satisfaction. I am happy to hear you have enjoyed your stay with us, and we are looking forward to welcoming you back to Hilton Imperial in the near future.
Kind Regards,
Martina Vlajki
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 maart 2014 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel op de perfecte lokatie!
Hoewel andere hotels beweren 'op loopafstand' van de oude stad te zijn gelegen, is dit het enige hotel dat die belofte waarmaakt. Luxe, comfortabele kamers, zeer vriendelijke service, een heerlijk ontbijtbuffet en gemakkelijk parkeren. Wij zouden nergens anders willen verblijven dan hier in deze stad!
Ik probeerde ook de health club voor een massage - zeer professioneel en fijn.

Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
2  Bedank Brigitte1972
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Krishanta D, General Manager van Hilton Imperial Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2014
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for taking your valuable time to complete the review on TripAdvisor,

We were delighted to read that you were satisfied with the services and facilities offered at the Hotel and would like to take this opportunity to thank you for selecting us for your stay in Dubrovnik .

Once again we thank you for your review and we look forward to the opportunity to welcoming you back to the Hilton Imperial Dubrovnik in the near future

Warm Regards,
Krishantha Damunupola
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 september 2013 beoordeeld

Voortreffelijk verblijf op een schitterende locatie. Of het nu om ongebruikelijke it-fascilitaire service ging, om een extra parkeerplek voor een bevriende zaken-relatie (die niet in dit hotel resideerde), of om simpele hulp bij transport, bagage of wat dan ook; altijd was het antwoord: "No problem sir".

  • Verbleef: september 2013, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
1  Bedank Albertus T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken