“Heerlijke cappuccino en een gezellige sfeer”
Beoordeling van Art Cafe

Art Cafe
Geclassificeerd als nr. 143 van 437 Restaurants in Dubrovnik
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld

Voor een goede cappuccino (met een glaasje water) ga je naar Art Cafe. Orgineel en gezellig ingericht. Het terras ligt heerlijk in de schaduw. Redelijke prijzen, sfeer is relaxed.
Ligt aan de weg, vlakbij het oude centrum.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar. Vooral buiten waar banken van badkuipen zijn gemaakt. Niet te druk. Goede prijzen, enorme (cocktail)kaart.

16 oktober 2017 beoordeeld

Tijdens onze wandeltocht gezien en genoten van het speciale badkuip-stoel/bank interieurs en droogkap vernieuwde toepassingen

16 augustus 2016 beoordeeld

We zijn hier enkele keren in zowel de middag als de avond geweest. Smoothies serveren ze tot 21:00 en cocktails de hele dag. De drankjes zijn ontzettend lekker en de prijs ligt gemiddeld. Zo'n €5 voor een cocktail. Soms kun je lang wachten op de bediening, dus we zijn een aantal keer maar naar de bar gelopen om te bestellen.

11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling van het oude centrum naar het nieuwe centrum van dubrovnik liepen we voorbij die kleine cafeetje. Erg knus en hip en op een goede plek om even tot rust te komen van de klim omhoog.
We hebben twee heerlijke cocktails gedronken (mojito en piña colada), qua prijs echter wel vergelijkbaar met Nederland.

Reizigers die Art Cafe bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Art Cafe geweest? Deel je ervaringen!