“Goede pizza, gezellig straatje”
Beoordeling van Pizzeria Mirakul

Pizzeria Mirakul
Geclassificeerd als nr. 54 van 437 Restaurants in Dubrovnik
Keukens: Pizzeria
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ‘propper’ in de grotere straat beloofd ‘the best pizza you’ve ever tasted’ en de pizza is goed. Alleen jammer dat ik een pizza met rucola ((Ivana) uitzocht maar heen rucola kreeg. Ook de fles water bereikte onze tafel niet....

Ivica S, Guest Relations Manager van Pizzeria Mirakul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Dear mrs. Ellen,

thank You for your visit and your review! We are very sorry for the situation with a bottle of water. No excuse for that, but sometimes thanks like that just happens to anyone. Please, take our sincere apolozise!

Best regards!

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant. Personeel beleefd en vriendelijk. Pizza's vielen erg in de smaak. Lasagne was ook lekker alleen achteraf voedselvergiftiging van de lasagne. Geen twijfel over mogelijk dat het van de lasagne kwam. Later in de week terug geweest om te melden, geen enkel excuus.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekkere pizza, voor een zeer eerlijke prijs en bovendien ook nog eens heel vriendelijke bediening. Leuk om dit te vinden in een toeristische trekpleister als Dubrovnic.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza die we in 3 weken hebben gegeten in Kroatië. Prima gastheerschap door Denis. Een aanrader!

24 juli 2017 beoordeeld

Pizza was zeer lekker, je kunt zelf ingrediënten toevoegen naar eigen smaak. Mijn vriendin at lasagne en deze was ook lekker en een grote portie. Bediening vlot en vriendelijk, het is wat verder gelegen dan de drukste pleinen van Dubrovnik wat zeker een pluspunt is.

Reizigers die Pizzeria Mirakul bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Pizzeria Mirakul geweest? Deel je ervaringen!