“Ga dat zien”

Geclassificeerd als nr. 32 van 427 Restaurants in Dubrovnik
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk schitterend. Wij zijn met de auto naar boven gereden is goed te doen. Wil je daar iets drinken dan moet je of reserveren of vroeg gaan dan heb kun je wellicht nog terecht. Wij konden nog anderhalf uur zitten voordat de gasten van de reservering kwamen. Buiten dat zijn er voldoende nieuw plekjes om schitterende foto's te maken en om er natuurlijk op je gemak van te genieten. Doen!!

Mario R, General Manager van Panorama Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Dear Tjitske G,

We are delighted to read you enjoyed your time in our restaurant and we are hoping, you will return back some day to Dubrovnik and to our Panorama again. Best regards,

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om dit even mee te pakken als je er bent. Prijskaartje van de rit is wel kostbaar, €20. Dan heb je wel een retourtje.

In principe is er boven niet zo heeeel veel te beleven.
Tot 18.00 kun je in het panorama restaurant ook prima van het snackmenu eten, bijvoorbeeld een hamburger. Die smaakte prima. Wij hadden mazzel want er was nog een plekje voor 2 bij binnenkomst, maar reserveren als je echt een romantisch diner wil hier is misschien wel handig. Er zijn maar een stuk of 10 tafels.

Uitzicht is natuurlijk fantastisch.

Mario R, General Manager van Panorama Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2017

Dear Laura K,

We appreciate your kind feedback and we are pleased to read that you certainly enjoyed your visit. Welcome back if ever visiting Dubrovnik again!

Best regards,

6 september 2017 beoordeeld

hier moet je zekers geweest zijn , je hebt er een mooi uitzicht over de oude stad , je kan er lekker eten en het is een leuk terras

Mario R, General Manager van Panorama Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Dear Police-sniper,

We are truly pleased you enjoyed your time in our restaurant and we are hoping, you will return back some day to Dubrovnik and to our Panorama again!

With kind regards,

Mario Raic
General Manager

Een TripAdvisor-lid
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie. Mooi uitzicht
Goed eten en drinken.
Goede service.
Kan ook met auto ipv kabelbaan en gratis parkeren als er plek is. Ook onderweg kan je mooie plaatjes schieten

Mario R, General Manager van Panorama Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear Guests,

Thank you very much for your kind words. We are proud to hear that you had great hours in our Panorama Restaurant. It is really important for us to satisfy our guests and inspire them with our culinary offers. Thank you again and we are looking forward to welcome you in our restaurant again soon.

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Dubrovnik moet je hier gegeten hebben. Ik geef toe, het was het duurste restaurant van de vakantie. We hadden geen toetje en waren wel rond de 850 Kuna kwijt, ik dacht iets van 120 euro. Maar dat betaal je voor het uitzicht met zonsondergang!

Mario R, General Manager van Panorama Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dear Ronnievdploeg,

We appreciate your kind review, and we are pleased to read that you had such a good experience. Welcome back to Panorama Restaurant if visiting Dubrovnik again.

Best wishes,

Reizigers die Panorama Restaurant bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Panorama Restaurant geweest? Deel je ervaringen!