“Gezellig”

Keukens: Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een local kwamen we naar dit restaurant. We werden goed onthaald en kregen een plaats op het gezellige terras boven. We bestelden een visschotel voor 2 personen. Het was lekker, niet overdadig maar ruim voldoende. Prijs-kwaliteit zeker in orde.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Dubrovnik wilde we onze laatste avond nog lekker eten. Eerder in de week waren we langs restaurant Madonna gelopen en het terras bovenop het restaurant zag er gezellig uit. Het restaurant ligt iets achter de drukke 'boulevard' en is daarom wat ons betreft gezelliger. We hebben heerlijk gegeten. De porties waren groot en de bediening heel netjes. De prijzen waren vriendelijker dan in veel andere restaurants in Dubrovnik. Kortom, zeker aan te raden iets verder dan de grote straat te lopen en hier te gaan eten!

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de laatste 3 beoordelingen zijn we naar Madonna geweest. Het viel ons echter al op dat op zaterdagavond de zaak slechts 15% gevuld was. Vervolgens een salade, de risotto met scampi en gegrilde zeebaars (afgaande op vorige review) gekozen. Alles had of teveel smaak (zure salade) of veel te weinig (hoofdgerechten). We werden verder wel aardig geholpen door een onervaren jongen. Al met al geen aanrader, voor hetzelfde geld zouden wij direct weer naar Sphere gaan!

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond samen met partner een heerlijke avond gehad bij Madonna. Van alle restaurants die we bezocht hebben springt deze eruit. Voorgerecht fish soup en beef soup hoofdgerecht zeebaars en mixed grill. Als nagerecht de flensjes en kaas plateau (eigenlijk voorgerecht) alles zeer smaakvol en voor een goede prijs. Andere restaurants duurder en niet beter, Madonna hoort hoger op de lijst. Peter en Odette.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten voor een prima prijs. Ik had een soort van mixed grill en echt al het vlees was prima gegrild en van smaak. De prijzen zijn hier lager dan andere restaurants in Dubrovnik.

Reizigers die Restaurant Madonna bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Restaurant Madonna geweest? Deel je ervaringen!