Vandaag geopend: 09:30 - 18:30

vanaf US$ 22,46
vanaf US$ 13,48
Beoordeeld op 4 augustus 2019
Beoordeling van: Game of Thrones-tour

Het was duidelijk waar we moesten verzamelen. Onze gids Josip was erg goed. Hij kon goed engels en wist waar hij over praatte, ook maakte hij grapjes tussendoor. Aan de hand van foto's liet hij zien wat er welke scene er op de plaats waar je stond was opgenomen. Ook vertelde hij er wat achtergrond informatie over, hoe ze dit gedaan hebben enz. Je kon veel vragen aan hem stellen en hij stelde ook vragen aan ons. We zijn op alle plaatsen geweest waar ze in Dubrovnik gefilmd hebben en als laatst konden we op de foto met de troon. Dus zeker een aanrader als je fan bent!!

Datum van activiteit: juli 2019
Mediterranean E, Owner van Dubrovnik Walking Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Dear Guest,

Thank you for rating Josip's Game of Thrones Tour as excellent, I am sure he will appreciate it. We are really happy to hear you enjoyed our tour and we look forward to welcoming you in Dubrovnik on your next visit.

Best regards,

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Game of Thrones-tour

Ontvangst was goed. Hele leuke gids, Bruno bedankt! Op sommige plekken druk ook met andere groepen maar daar wist hij mooi langs te gaan. Dubrovnik is super druk maar hier hebben wij amper wat van gemerkt. Tijd vloog voorbij.

Mediterranean E, Owner van Dubrovnik Walking Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Dear Renee,

Thank you for sharing this! We are delighted to hear you enjoyed our Game of Thrones Tour with Bruno. I'm sure Bruno will be really glad to hear your kind feedback on the tour. We hope you enjoy the rest of your Croatian vacation!

Kind Regards,

Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

We hadden gids Milka die op een gepassioneerde manier vertelde over de recente oorlog. Voor iedereen die daarover meer wil weten is deze wandeling (en deze gids) een aanrader.

Mediterranean E, Owner van Dubrovnik Walking Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear Petra,

Thanks a lot for taking the time to write such a nice review of the Story about the War tour. We very much appreciate our customers' feedbacks and it was really nice to hear you found the information presented by Milka so fascinating. It would be a great pleasure to accommodate you again.

Sincerely,
Maro Carević
Dubrovnik Walking Tours Team

Beoordeeld op 22 juni 2019
Beoordeling van: Game of Thrones-tour

Onze tour was, ondanks de hete maandagmiddag, ontzettend leuk en interessant. Het is erg bijzonder om mee te krijgen waar er gefilmd is en te zien hoe de locaties er in het echt uit zien. Ook de insight informatie van achter de schermen is leuk om mee te krijgen. Tip: Meeting point is bij de grote fontein bij de ingang, niet de kleine halverwege Old Town. Aanrader!

Datum van activiteit: juni 2019
Mediterranean E, Owner van Dubrovnik Walking Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Dear Eleanor,
Thanks for sharing your positive experience with our tour.
I hope you enjoyed the rest of your stay in Croatia just as well.
Best regards,

Beoordeeld op 11 juni 2019 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Game of Thrones-tour

Vrijdag 7 juni een tour gehad met onze gids Josip.Erg goed te volgen en duidelijk engels.Echt een aanrader als je in deze mooie oude stad bent.

MaroCarevic78, Owner van Dubrovnik Walking Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dear D V,
Thank you for sharing your positive experience with our Game of Thrones Tour.
Josip will be happy to hear you liked his tour so much.
Kind regards,