Beoordeeld op 7 december 2016

Het hotel ligt een vijftal km van het oude stadscentrum, maar er zijn regelmatige bussen, die vertrekken aan de deur. Heel rustig, op een schiereiland.
Al het personeel spreekt uitstekend Engels, en is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het restaurant in buffetformule is zeer verzorgd. De ligging aan het strand is ook een pluspunt, zicht op zee is zeker een aanrader : het zicht is fantastisch.

Datum van verblijf: oktober 2016
ValamarPresidentD, General Manager van Valamar Collection Dubrovnik President Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2017

Dear Guest
I thoroughly enjoyed reading your nice review about your stay with us. Your compliments are highly appreciated.
We really look forward to having the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards.
Matko Maric

Beoordeeld op 14 september 2016 via mobiele applicatie

Mooie, ruime kamers.
Prachtig uitzicht, vraag zeker een kamer mee zeezicht en aan het kiezelstrand.
Ontbijten kan je doen op het buitenterras met zicht op zee.
Ik vond persoonlijk het ontbijtbuffet beter dan 's avonds.
We hadden deze vakantie gepland om uit te rusten en daarvoor is het hotel perfect.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 11 september 2016

al wat je normaliter kan verwachten van een 5 sterren hotel. Maar er zijn er zeker beter voor dezelfde prijs. De kleine extra dingetjes zijn er niet, zoals een welkomst briefje, een watertje enz, al moet ik toegeven met ouder te worden wordt men moeilijker men kan teveel vergelijken

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht maar dat is soms beperkt
Datum van verblijf: september 2016
ValamarPresidentD, General Manager van Valamar Collection Dubrovnik President Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review the hotel following your recent visit to Dubrovnik.
I am really pleased to read that you enjoyed your stay so much that you allready cant wait to come back.
Until than lot of greetings from Dubrovnik

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Ik reis heel veel VOOR mij beroep en was uitermate verrast van de hoge topkwaliteit van dit luxe hotel , VOOR mij het allerbeste in de regio, een echt vijfsterrenhotel, met luxe ontbijt en zeer verzorgd avond buffet, groet hotel, maar perfected service,
Kamers zijn parachuting met salon, Terra's en superzeezicht, een aanrader.

Kamertip: Alle Kamers hebben zeezicht
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
ValamarPresidentD, General Manager van Valamar Collection Dubrovnik President Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Dear Guest,
Many thanks for your lovely review following your recent stay with us.
We are honoured that you chose to stay with us during your trip to Dubrovnik. I have shared your kind words with all of my colleagues.
We appreciate you taking the time to let us know of your experience and I hope we have the pleasure of welcoming you back again in the future.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 21 augustus 2016

Fantastisch ruim luxe hotel, met formidabele ligging. Busstop net voor de deur.Zeer ruime en mooie kamer. Vraag zeker zeezicht aan. Het hotel is ganggerekt, en daardoor een beetje lopen van het ene uiterste naar het andere. Iets minder geschikt met kids

Datum van verblijf: mei 2016
ValamarPresidentD, General Manager van Valamar Collection Dubrovnik President Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2016

Dear Guest,
I would like to personally thank you for staying at Valamar Dubrovnik President Hotel.
Thank you for your kind words and recommendation.
We are looking forward to welcoming you again.
Kind regards