Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.733)
Beoordelingen filteren
1.733 resultaten
Waardering van reizigers
1.272
367
78
11
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.272
367
78
11
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.733 beoordelingen
Beoordeeld op 18 oktober 2013

Wij verbleven 2 nachten in hotel Bellevue. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een deluxe kamer in plaats van de superior kamer. Deze kamer was iets groter dan de geboekte kamer. Het zeezicht was prachtig en het balkon ruim. De kamer was van alles voorzien. Eerder kleine badkamer. Wij vonden het ontbijt van mindere kwaliteit. Geen vers fruitsap...de tweede dag kregen wij de mogelijkheid om iets extra van de kaart bij de bestellen, iets wat wij de eerste morgen niet voorgesteld kregen. Mogelijk om buiten te eten op het terras met zicht op zee, waar wij gretig gebruik van maakten.
De wandeling vanuit het hotel naar de oude binnenstad is zeker goed te doen en eenvoudig. Een 10-tal minuutjes lopen met uitzicht op de baai.

  • Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank PDA68
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2018

  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanela O, Hotel Director van Hotel Bellevue Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2018

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanela O, Hotel Director van Hotel Bellevue Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanela O, Hotel Director van Hotel Bellevue Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanela O, Hotel Director van Hotel Bellevue Dubrovnik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken