“Ideaal als lunch”

Keukens: Fastfood, Kroatisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ideale plek om goedkoop en lekker te lunchen in old town Dubrovnik. Wij aten de cheeseburger en sandwich met tonijn. Beide waren zeer lekker.
Het is hier ook zeer goedkoop vergeleken met alle andere eetgelegenheden hier.

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. De hamburgers zijn groot en je mag ze aanpassen van de saus tot aan de topping. De bediening is vriendelijk. Ze nemen hun tijd om een goed maaltijd voor je te bereiden. Vandaar dat deze restaurant een 4.5 krijgt voor de prijs/kwaliteit verhouding.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk in deze pizzeria gegeten. Heerlijke pizza en lasagne.
Sfeer was ook top. Een echte aanrader. Deze pizzeria staat in mijn persoonlijke top 5 die ik ooit bezocht heb.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig zitten. Vriendelijke bediening. Sandwich en frietjes zeer lekker. Ideaal vooe een middag snack.

3 augustus 2016 beoordeeld

Het eten is niet heel bijzonder, maar wel lekker! De service is ook prima. Het bijzonderste is de prijs: erg goedkoop, helemaal voor de Oude Stad.

Reizigers die Presa bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Presa geweest? Deel je ervaringen!