“Goed eten!”

Keukens: Sushi, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk terras, met veel schaduwplekken, dat was tijdens ons verblijf wel noodzaak. Het eten ( salades) was prima qua prijs-kwaliteit. Eten is op veel plekken vrij prijzig in Dubrovnik. Koffie was goed. Personeel attent en vriendelijk. Dat troffen we op bepaalde terrassen en in winkels niet aan.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is mooi binnenin de oude stad. Het eten is ook wel okee. Bediening wat minder. Helemaal slecht is dat je als gast toch 1,5 euro betaalt om even naar het toilet te mogen.

Klarisa D, Manager van Klarisa Restaurant - Mediterranean delicacies, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Dear RoyanV,

Thank you for your review following your recent visit. It is only through customer feedback that we continuously improve and reach our best performance.

Please be advised that we don not charge toilet to our guests. All you needed to do is show your receipt of payment or just say that you were a guest of restaurant and you wouldn't be charged for the toilet.

We hope that we might have the chance to welcome you back next time you are in Dubrovnik.

Kind regards,

31 juli 2017 beoordeeld

Twee maak hier gedineerd met vrouw en dochter. Zeer nette bediening en prima kwaliteit eten. Zowel vis als vlees gegeten hier en ook risotto. Allemaal prima verzorgd!

Klarisa M, Manager van Klarisa Restaurant - Mediterranean delicacies, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2017

Dear John,

Thank you for giving us a perfect rating and thank you for visiting us.

We are very glad that you enjoyed your dinner in Klarisa Resataurant with your wife and daughter. It was a pleasure having you with us.

We are all looking forward to having you back again soon!

Mit herzlichen Grüßen :)

17 augustus 2016 beoordeeld

Over het algemeen was iedereen tevreden Maar ik had als voorgerecht een St Jacques met veel te straffe Risotto die alles overheerste de noten waren te ver gegaard en niet gekuist. verder een Staeck Rossini met een minicuul stukje ganzenlever die niet verkeerd was wilde het niet dat deze weer opgedient wird met flauwe risotto

Klarisa M, Manager van Klarisa Restaurant - Mediterranean delicacies, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Dear guest,

Thank you for your review following your recent stay with us. It is only through guest feedback that we continuously improve and reach our best performance.
Please rest assured that we have noted your valuable feedback which we will use to further train our team and make improvements.

Best regards,

14 augustus 2014 beoordeeld

Vandaag namen we een late lunch in Klarisa, op de laatste dag van ons verblijf in Dubrovnik.
We werden hartelijk ontvangen door ober Ante. Hij gaf ons, zonder opdringerig te zijn, steeds goede tips. Het eten was fantastisch, lekker en mooi gedresseerd. Ook de witte wijn was erg goed.
Restaurant Klarisa kunnen we dan ook erg hartelijk aanbevelen. Tijdens ons verblijf bezochten we verschillende hoog gekwalificeerde restaurants in de oude binnenstad. We durven gerust stellen dat ze met elkaar op hoog niveau wedijverden. Misschien was Klarisa wel het hoogste niveau...
Eén minpuntje: er was een serieus probleem met het betalingstoestel voor kaart. Het wilde niet werken. Onze ober voelde zich erg ongelukkig dat het na twee pogingen niet wilde lukken. Met een ander machine lukte het wel....

• Sfeer

Reizigers die Klarisa Restaurant - Mediterranean delicacies bekeken, bekeken ook

Lopud, Dubrovnik-Neretva County

In Klarisa Restaurant - Mediterranean delicacies geweest? Deel je ervaringen!