TripAdvisor

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht bij dit restaurant. Hadden wat tapas, anchovies en veal, wat erg lekker was. Ook de zwarte risotto was goed. Locatie was erg leuk, een smal straatje en de bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
Ivana R, Guest Relations Manager van Lucin Kantun, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Thank you for taking the time to leave your review. We are pleased to hear that you were made to feel welcome and that the food was to our high standards.
We hope to welcome you back again.

27 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening, prima kaart. Restaurant was zeer in trek bij andere bezoekers van Dubrovnik waardoor flinke wachttijd.

Datum van bezoek: augustus 2019
Ivana R, Guest Relations Manager van Lucin Kantun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Thank you so much for your kind words.
We are thrilled to hear you have enjoyed your time with us and your review will be shared with the rest of the team
We are looking forward to seeing you back soon.

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lucin Kantun is vernoemd naar de grootmoeder van een romantisch klein familie-restaurantje (zoals Drago ons vertelde). Je kunt lekkere locale (tapas-)hapjes en drankjes krijgen voor een betaalbare prijs in Dubrovnik. Het personeel ( een grote familie ) geeft je het idee dat je bij de familie hoort en laat je echt van de cultuur van deze stad proeven. Het is een druk bezocht restaurant, maar je kan rustig en romantisch op de trap ( met een lekker drankje ) wachten op een tafeltje. Het is het wachten waard, een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: juli 2019
Ivana R, Guest Relations Manager van Lucin Kantun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Thank you very much for your kind words. It is a pleasure to read such a nice review.
Hope to see you again here at Lucin Kantun.

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig nog 1 plekje! Wel buiten, maar met een dekentje en onder een warmtelamp is dat op een koele avond eind april goed te doen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en wil ons later een tafel binnen aanbieden als er eentje vrij is, maar dat was niet nodig. Het was eigenlijk best lekker buiten en het is heel gezellig zitten in het straatje.
Als voorgerecht kozen we verschillende tapas gerechtjes, als olijven, black risotto, spinazie-kaas rolletjes en humus. Stuk voor stuk goed bereid en lekker.
De hoofdgerechten garnalenrisotto, eendenborst, biefstuk met truffel en kalfsvlees smaakten ook heerlijk. Bij dit restaurant kun je het typische toetje uit de regio proeven, namelijk rozata. Het was prima bereid, maar je moet er wel van houden. De cheesecake en het verrassingsdesert is ook zeker de moeite waard. Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Datum van bezoek: april 2019
Torres_Flo, Guest Relations Manager van Lucin Kantun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Dear Lindsey,
thank you for your visit and your contribution. It makes us happy to hear that you enjoyed our cuisine. It is our goal to create memories for guests such as you are. Thank you for your contribution and recommendation and hopefully, we will see you again.
Best regards

26 april 2019 beoordeeld

Dubrovnik is een aaneenschakeling van eetgelegenheden dus het is moeilijk kiezen en inschatten waar je waar krijgt voor je geld. Bij Luncin Kantun zit het wel goed qua prijs-kwaliteit. Zeer vriendelijke ontvangst en gezellig zitten. De visschotel voor 2 is super. De tapaspreads van tonijn vonden we wat overprijsd. Lekker gegeten voor zo'n €25 pp.

Datum van bezoek: april 2019
Torres_Flo, Public Relations Manager van Lucin Kantun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2019

Dear guest,
thank you for your trust in Lucin Kantun. Thank you for your review, we value your opinion and we hope to see you again.
Kind regards

Reizigers die Lucin Kantun bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Lucin Kantun geweest? Deel je ervaringen!