“Geweldig vegetarisch en veganistisch eten”
Beoordeling van Nishta

Nishta
Geclassificeerd als nr. 67 van 427 Restaurants in Dubrovnik
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen, Afhalen
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed gegeten. Reserveren is wel noodzakelijk, maar zeker de moeite waard. Prijzen voor een hoofgrecht rond de 12 euro. Voorgerechten zijn ongeveer 6 euro; elke euro helemaal waard. Verscheidene gerechten die je in Nederland niet zal tegenkomen.

16 augustus 2016 beoordeeld

Behoorlijk wat keus en voor ieder wat wils. Wij hadden de burger en de tempeh burrito. Beide super lekker. De bediening is erg aardig. Reserveren is wel aangeraden! Er is niet veel plek en het is behoorlijk populair. Wij konden zonder te reserveren wel zitten, maar tot een bepaalde tijd. Dus we hadden alleen tijd voor een hoofdgerecht. Zeker een aanrader dit restaurant!

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant naast de massa's toeristen restaurants die allemaal op elkaar lijken. Heerlijk vegetarisch gegeten.
Het is aan te raden om een plek te reserveren want het is er non stop vol. Toen wij op afgesproken tijd aan kwamen moesten we helaas nog wel minuut of 20 wachten tot er plek voor ons was.. Vandaar niet de volledige 5 punten.

19 september 2015 beoordeeld

In nauwe straat vol restaurants Weinig plaats dus wees op tijd .Gelukkig geheel vegetarisch menu met veel keus .Erg lekker gegeten .Ondanks drukte niet lang hoeven wachten.betalen met credit card.Pas op Zondag helaas dicht.

Een TripAdvisor-lid
10 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vegetarisch restaurant, uniek vergeleken met de andere veel te dure en toeristische restaurants. Het eten (falafel en burger) was heerlijk en goede porties. Aanrader!

Reizigers die Nishta bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

In Nishta geweest? Deel je ervaringen!