Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (449)
Beoordelingen filteren
449 resultaten
Waardering van reizigers
374
59
13
2
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
374
59
13
2
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 449 beoordelingen
3 juni 2014 beoordeeld

Het hotel ziet er mooi uit en ligt gunstig. Onze kamer lag op de tweede verdieping en was leuk ingericht maar erg donker. Er zat maar één klein raam in. De kamer was dus niet uitnodigend om daar te verblijven. Verder zat er een voetbord aan het voeteneinde van het bed wat zeer oncomfortabel is voor lange mensen.
Het hotel is Non Smoking maar dan ook echt overal. Dus ook niet roken bij het zwembad en op het terras. Dit is ook gelijk de reden dat wij er niet hebben gegeten. Ik wil graag een rokertje tussen de gangen door. Had ik dit van te voren geweten dan had ik zeker een ander hotel geboekt. Overigens nu gegeten in 360. Zeer de moeite waard.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
1  Bedank CorretjeR
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PMiloglav, Director of Sales van Hotel Kazbek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2014
Google-vertaling

Dear CorretjeR,

Thank you very much for staying with us.
We are glad that you generally liked our hotel as well as our location.
I am sorry to hear that you didn't know that we are non-smoking property. It is actually clearly written on our web page just like on the all online booking systems where our hotel is published. We apologise once again for the inconvenience.

Best regards,

P. Miloglav

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 juni 2013 beoordeeld

De grootste kamer van het hotel heeft zicht op de haven en op de achtertuin. De grote vensters geven voldoende licht in de kamer. Super bed, linnen en comfort. De Dalmatische meubelen zijn in donker hout. Lekker eten voor een goede prijs.

Alleen “Shame” voor de Franse geïmporteerde confituur “Mamie”. Waarom geen inlandse confituur? Er zijn massa’s fruitbomen in Dalmatië.

  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Rosevivaldi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PMiloglav, Director of Sales van Hotel Kazbek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2013
Google-vertaling

Dear Rosevivaldi,

Thank you very much for your excellent review.

I sincerely hope that you will return to the Kazbek hotel and we all very much look forward to welcome you back.

Warm regards from the whole Kazbek team,

Pave Miloglav

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PMiloglav, Manager van Hotel Kazbek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PMiloglav, Manager van Hotel Kazbek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PMiloglav, Manager van Hotel Kazbek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken