“Top! ”

Corto Maltese Freestyle Food
Geclassificeerd als nr. 36 van 536 Restaurants in Split
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten aan een gezellige straat. Wees hier wel op tijd of reserveer, want het werd heel gauw heel druk. Bediening was druk, en daardoor niet vriendelijker dan noodzakelijk. Eten was erg lekker! Restaurant was leuk en stijlvol ingericht.

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Voorgerecht was echt lekker: carpaccio en mozerella bol. Hoofdgerecht lamgaroe of zoiets en rissoto. Ober keek een beetje door mijn ziel heen maar was voor de rest heel aardig. Zelfgemaakte brood vonden wij persoonlijk wat minder, maar we waren er ook niet voor het brood.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen een dag eerder langs, gelijk gereserveerd voor vandaag. Super gegeten!!! Zalig voorgerecht, mannen hadden tonijn, super vers en zalig. Zelf de pasta met seafood. Heerlijk! Zoals op de menukaart staat bff....best food forever!

Datum van bezoek: augustus 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Een restaurant wat net iets anders is dan veel andere restaurants. Dat komt voornamelijk door het thema wat is doorgevoerd in de styling van het restaurant, het menu etc., namelijk 'cartoons'. Het eten is niet geweldig, maar wel lekker. De bediening moest even los komen maar was prettig.

Datum van bezoek: mei 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en sfeervolle bistro met cartoons als thema. Lekker eten en vriendelijke bediening aan een correcte prijs

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Corto Maltese Freestyle Food bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië
Split, Split-Dalmatië

In Corto Maltese Freestyle Food geweest? Deel je ervaringen!