“Fijn appartement op loopafstand van het oude ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Apartment Divna

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
88 beoordelingen
64 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Fijn appartement op loopafstand van het oude centrum”
Beoordeeld op 18 september 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Een fijn appartement op loopafstand van het oude centrum. We moesten de verhuurster van te voren bellen zodat ze aanwezig kon zijn, maar hebben haar verder niet meer gezien (dit was ook niet nodig).
We zijn hier 3 nachten gebleven, er is geen lift dus je moet wel trappenlopen naar 3 hoog. Aan de achterkant is een privéparkeerplaats voor de gasten van appartement Divna en via een achterdeur kun je ook naar binnen. We hadden 'n balkonnetje met tafel en stoeltjes, 'n hele ruime badkamer met o.a. 2 wastafels en 'n bubbelbad annex douche en de wifi werkte goed.
Winkels, restaurantjes, de haven en het oude centrum, alles ligt om de hoek en is maximaal 10 minuten lopen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Ligging
Minpunten: Trappen lopen
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren