“Leuk”

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle vriendelijke bediening.
Mooie zaak. Schoon en fris
2 x koffie gedronken.
Op heen en terugreis naar het centrum van Split

Datum van bezoek: september 2019

6 mei 2019 beoordeeld

Wat was dit heerlijk en goedkoop. Eerlijk vegetarisch en veganistisch eten en je kunt alles ook afhalen. Wij stonden gratis geparkeerd in een touristengarage in de buurt. Lekker geluncht en avondmaaltijd meegenomen. Bij elkaar waren we nog geen 25 euro kwijt voor 2 personen. Supervriendelijke bediening!

Datum van bezoek: mei 2019
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier heerlijk geluncht. Al heel snel kwamen ze 0ns helpen, we hebben de tip (stew) genomen en omdat we deelden hadden ze het in twee kommen gedaan. Fantastisch vers sapje en super betaalbaar. we hebben meteen ona avondeten to go meegenomen. zeer de moeite om even voor om te lopen vanuit het centrum.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

EINDELIJK een toffe zaak met vegetarisch eten en veel vegan opties! En vooral: er waren sweet potatoe fries!!! Ik koos de healthy meal met zoete aardappel, tarwe, ajvar en een vegan burger met tofunaise. Superlekker! Ook mijn matcha was heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2018
5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk vegetarisch veganistisch eten! Lekker even weg van de toeristische gekte die in Split - naast schoonheid - ook aanwezig is. Aanrader.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die UPcafe bekeken, bekeken ook

Podstrana, Split-Dalmatië

Split, Split-Dalmatië

In UPcafe geweest? Deel je ervaringen!