TripAdvisor

vanaf US$ 39,73
vanaf US$ 40,87
vanaf US$ 68,11
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie natuur in Split. Je kan lekker hiken in de bossen. Er is een park met wat avontuurlijke wandelpaden en de weg die rondom het park loopt wordt veel gebruikt door wandelaars en sporters.

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Top om te parkeren. Leuke wandeling van 10 tot 15 minuten langs het water naar het oude centrum! Aanrader!

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is even klimmen maar vanaf de look out heb je een prachtig uitzicht over Split. Doe het tegen de avond ivm de hitte overdag.

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Dit park heeft twee aardige uitzichtspunten. Het ene ligt laag en omvat een prima restaurant. Het andere bevindt zich een stuk hoger maar is ook prima te belopen Na het hoogste punt volgt nog een groot deel van het park.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019

We waren in juni jl. op een trip doorheen Kroatië. We hadden het er best naar onze zin. Split is een heel aangename stad waar we uren rondgehangen hebben in steegjes en smalle straatjes. De restaurants zijn er best gezellig. En nog relatief goedkoop ook. Op onze tocht kwamen we ook in het Marjan Park terecht. We gingen er meteen tegenaan. Alleen is het best een hele klus om die 500 trappen die we genomen hebben helemaal af te werken. We vonden onderweg ook nauwelijks enige aanduiding over waar het naartoe ging. Finaal bleken we veel verder gestapt te zijn dan nodig was. Alleen hebben we de beloofde grotten en caves niet gevonden. Gewoon omdat er nergens aanduidingen voor te vinden waren....

Datum van activiteit: juni 2019