“Net buiten de grote drukte: een ontdekking”
Beoordeling van Deep Shade

Deep Shade
Geclassificeerd als nr. 103 van 536 Restaurants in Split
Keukens: Mediterraan, Midden-Europees, Kroatisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten
14 september 2019 beoordeeld

Split is druk, heel druk. Bomvolle terrasjes en goede plekken op de terrassen zeldzaam. Tot we Deep Shade ontdekten na een wandeling naar Marjan heuvel. Gezellig terras, vlotte bedoening, goed wijnadvies en heerlijke verse vis voor een betaalbare prijs. Wat wil een mens meer?

Datum van bezoek: september 2019

26 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van ons appartement gegeten, zit net buiten het drukke centrum, in een leuk straatje. obers erg aardig en heerlijk gegeten. Werd speciaal iets neerzet om de muggen te bestrijden. Het is een anti rook zone. Vonden wij heel fijn. Wij vonden het jammer dat we geen fooi er bij komen pinnen. We hadden weinig losgeld en hadden hierdoor veel minder fooi geven dat we wilden. Niet duur

Datum van bezoek: juni 2019
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurantje met een mooi en romantisch terras iets buiten de stadsdrukte. De bediening was vriendelijk. De keuken is proper en vlot. Het eten was ok. Geen hoogvlieger maar in orde. De frietjes waren van Mcdonalds aard en dat was wel jammer. Vis en vlees waren in orde. Een aanrader als je zoekt naar een leuke plek net buiten het centrum. Wij geven een score van 3.5 maar aangezien dat niet mogelijk is score van 3.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak lag dicht bij ons appartement en kwamen dus toevallig voorbij. Op Tripadvisor kreeg dit restaurant een goede beoordeling dus besloten we het uit te proberen. De tagliatelle met pancetta was lekker, alsook de tonijnsteak. Prijs-kwaliteit in orde.
Zeker aan te raden. Mooi, gezellig terras.

Datum van bezoek: juli 2018
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten het centrum in een rustig straatje, mooi terras. Ondanks dat onze bestelling kwijt was geraakt, netjes opgelost door het personeel met een drankje van het huis. Daarna heerlijk vis en pasta met vis gegeten!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Deep Shade bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

In Deep Shade geweest? Deel je ervaringen!