Van tevoren boeken

vanaf US$ 137,10
vanaf US$ 808,66
vanaf US$ 1.548,91
Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Gewoon een must als je in Split bent. De toren is wel een hel voor mensen met hoogte/diepte vrees.. en stelt niet zo heel veel voor.

Beoordeeld op 10 mei 2018

Dit paleis is 17 eeuwen oud en maakt integraal deel uit van de stad Split. Overal zie je de vermenging van het oude met het nieuwe. Een geleid bezoek is zeker de moeite waard, maar liefst met een kleine groep. Sommige agentschappen geven rondleidingen voor groepen van maximaal 15 personen. Door de drukte is meer zeker niet aangewezen en toch lopen er groepen rond van 40 tot 50 deelnemers.

Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Onverwacht en ik had mij wel goed ingelezen dacht ik..
Bovengronds net ze groot als onder de grond.
Al is dat iets moeilijker te vinden.
Met je rug naar de Kathedraal dan naar links onder in het gewelf, net voor andere uitgang daar kun je onder het complex door lopen voor 42kuna pp.
Te veel om te vertellen.
We waren er een dag mee zoet.
Hele complex is 218x200 m
Alle kerken,de nissen, de musea, de synagoge.
Zo veel te zien.

Beoordeeld op 11 november 2017 via mobiele applicatie

Paleis van Diocletianus is echt de moeite waard. Het oude Split heeft dit paleis volledig omsloten.
Neem best een gids of flaneer wat langs de kade.

Beoordeeld op 25 oktober 2017

Bij de stadswandeling een aanrader werden alle onderdelen van het paleis toegelicht.
In de omgeving hebben wij ook veel bekeken.