“Top dag!”

US$ 53,24*
Vanaf
Raften op de Cetina-rivier Vertrek vanuit Split
Geclassificeerd als nr. 2 van 134 Boottochten en watersporten in Split
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag zijn we met de familie, een dagje wezen raften.. wat was dit mooi!! Goed geregeld, opgehaald op het juiste tijdstip en plaats waar we hadden afgesproken. Met 50 min waren we op locatie en kregen we alle benodigdheden. Daarna zijn we samen met de instructuurs in de rivier gegaan. Prachtige rivier met geweldig uitzicht WOUW.... echt genieten.

Prima te doen voor jong en oud met goede begeleiding en zeker waar voor je geld!

Groetjes uit Holland

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topervaring, de canyon is prachtig en de activiteit zelf was 3u lang fantastisch. Bovendien waren onze gidsen Dario en Vice zeer vriendelijk en steeds alert om mensen te helpen die hulp nodig hadden. Kortom, echt een aanrader!

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag samen de basic canyoning met mijn zoon van 13 meegemaakt, was top geregeld ! Leuke gids en gezellige groep. Zou zo nog een keer keer de extreme willen doen.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke dag gehad en een mooie omgeving gezien! Het water is kraakhelder en heel lekker om in te zwemmen! Er waren wel weinig begeleiders gezien het aantal mensen wat in totaal mee was. Dit zorgde onderweg voor veel vertraging!

Bekijk meer beoordelingen
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top middag gehad, perfecte begeleiding, mooie tocht en super omgeving! Goede ontvangst en goede uitrusting. Zeker de moeite waard om te doen.

Reizigers die Split Adventure bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

In Split Adventure geweest? Deel je ervaringen!