“Prijzig”

Geclassificeerd als nr. 367 van 433 Restaurants in Split
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wouden in eerste instantie de gegrilde zalm eten, maar lieten ons overtuigen de vis te nemen. Werd aan tafel gefileerd en was vers, maar overgaar. Bijgerecht slaatje ondermaats en frieten waren niet lekker. Achteraf op de rekening stond ook nog eens 8kn pp zijnde 'couvert'. Zeer prijzig, wij waren +- 900 kn +-75€ kwijt, voor enkel hoofdgerecht en 2frisdranken..

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk arrogant en ongeïnteresseerd personeel, matig tot slecht eten en veeeeeel te duur. Verhaal over betalen voor couvert en stokbroodjes die er al staan. Na opmerkingen haalde de ober dit nog wel van de rekening. Maar absolute afrader!

17 september 2016 beoordeeld

Perfect gelegen aan de gezellige boulevard. Menu bied voldoende keuze. De vis was vers en goed bereid. De bediening was snel maar kon wat vriendelijker. Aan de prijzige kant.

14 juni 2016 beoordeeld

Samen met onze kleine op zoek naar een restaurant voor het diner. Langs de boulevard is het leuk wandelen en ook leuk zitten. Kaart van dit restuarant zag er goed uit, maar uiteindelijk bleek de bediening niet vriendelijk. Er was ook geen kinderstoel aanwezig. Een visschotel voor 2 besteld en een potje opgewarmd voor de kleine. Water voor het opwarmen was al lauw. Visschotel was prima, hoewel de garnalen klein waren en de mosselen ook tegen vielen. Fles rose erbij besteld en het totaal maakte het tot een gemiddeld diner. De prijs was aan de hoge kant.

10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Veeeel te duur naarmate wat je krijgt. Er staat een plakaat aan de buitenzijde van het terras met wat je allemaal kan eten....tot je aan tafel de menukaart krijgt..dan is er plotseling weinig mogelijk...mooi lokmiddel

Reizigers die Restaurant Hotel Adriana bekeken, bekeken ook

Split, Split-Dalmatië

In Restaurant Hotel Adriana geweest? Deel je ervaringen!