TripAdvisor

Beoordeling van BRUTAL Bar & Kitchen

BRUTAL Bar & Kitchen
Geclassificeerd als nr. 4 van 536 Restaurants in Split
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op culinair vlak het beste dat we kunnen ervaren hebben in Kroatie. We hadden een plaatsje aan de bar. Konden de koks bezig zien. Zeer lekker eten en vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: september 2019
mana1989, General Manager van BRUTAL Bar & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Thank you :)

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant waar je zonder reservering geen plek krijgt. Leuke losse bediening en lekker eten. Ik kreeg als voorgerecht het verkeerde geserveerd, tomaten carpaccio in plaats van bief, maar dat was zo lekker dat ik er pas wat van heb gezegd toen het op was... de beste fout ooit!
Mijn vrouw had zwaardvis en die was ook gewoon top, net als mijn hoofdgerecht, bief!
De moeite meer dan waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
mana1989, General Manager van BRUTAL Bar & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Thank you very much :)

15 augustus 2019 beoordeeld

Dit restaurant toevallig tegengekomen en geen moment spijt van gehad. Het personeel is echt lief en geweldig, denken constant met je mee en de maaltijden zijn echt top! Echt een aanrader!
Meeste maaltijden in Kroatië zijn allemaal hetzelfde, maar dit restaurant springt er echt uit.. even wat anders..

Datum van bezoek: augustus 2019
mana1989, General Manager van BRUTAL Bar & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Thank you so so much for your amazing review :)

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk diner gehad bij deze gezellige, pas geopende bar. Wij hadden een plaatsje aan de bar, en konden de hele tijd meekijken in de keuken. Wij vonden dat erg tof, maar daar moet je van houden. Wil je rustig eten, vraag dan om een tafeltje. Je wordt in de watten gelegd door de bediening, en komt niks te kort. We sloten een gezellige avond af met een likeurtje van het huis. Reserveren noodzakelijk. Een bezoekje aan deze bar mag zeker niet ontbreken tijdens je bezoek aan Split!

Datum van bezoek: augustus 2019
mana1989, General Manager van BRUTAL Bar & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Thank you :)

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Eten wordt voor je neus klaargemaakt. Bediening zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
mana1989, General Manager van BRUTAL Bar & Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Thank you so much :)

Reizigers die BRUTAL Bar & Kitchen bekeken, bekeken ook

In BRUTAL Bar & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!