“Gezellige avond”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Afhalen
Dineropties: Na sluitingstijd, Afhalen
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten voor een goede prijs, gezellig bandje en erg smakelijk eten. Klein zaakje maar zeker een aanrader

Schrijf een beoordeling

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar dagen geleden bij Cactus gegeten. Gezellige kleine bar met hele goede live muziek! De sfeer is fantastisch. Laura de eigenaresse is super! Ik had de tacos met kip, niet bijzonder, maar heerlijk! Als solo traveller voelde ik me helemaal thuis.

7 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt jammie vis tacos en ik kan mij voorstellen dat de burritos net zo goed zijn. Echt een aanrader. Praktisch op de hoek tussen 6 calle en 6 avenida sur

3 januari 2016 beoordeeld

Leuk Mexicaans restaurantje midden in het centrum. Vanzelfsprekend Mexicaanse gerechten op de kaart, lekker gegeten en vriendelijke bediening. Er stond een DJ te draaien, veel te hard en slechte elektronische muziek, niet chill voor tijdens t eten.

18 oktober 2015 beoordeeld

De taco's zijn hier heerlijk én verrassend! Het was een bijna culinaire ervaring, we hebben genoten. Verder is het een gezellige plek waar je een biertje kunt drinken en kleine gerechten kunt eten (burrito, taco enchilada, soep, nachos en salade) Alles voor een kleine prijs (4 taco voor ongeveer 5 euro)

Reizigers die Cactus bekeken, bekeken ook

Antigua, Sacatepéquez

Antigua, Sacatepéquez

In Cactus geweest? Deel je ervaringen!