“Wat een belevenis!”

Geclassificeerd als nr. 6 van 429 Restaurants in Antigua
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kleinste restaurant wat ik ooit gezien heb! Wat een vriendelijkheid, op je gemak en zeer welkom! Voortreffelijk eten ook!! Als je in Antigua bent kan je dit niet missen, echt een aanrader!!!

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is echt niet groot maar voor iedereen is er plek. Na een erg zware dag voelden we ons hier als herboren. De bediening is super vriendelijk en het eten heel lekker, ruim voldoende voor een prima prijs. Morgen gaan we weer hierheen! Dank voor een super geslaagde avond!

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mini restaurant - een beetje als een bruine kroeg maar met heerlijk eten!
De scampis en aubergine schotel en de steak waren heerlijk.
Niet veel keuze , ook niet in de wijn maar wel een goeie huiswijn!!

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs geweest. Klein, maar zeer gezellig! Vriendelijke bediening, ook in het engels. Lekker eten, voor een kleine prijs. Een aanrader.

8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super klein restaurantje met fantastische bediening en zeer lekker eten (voornamelijk Mexicaans).
Een aanrader!

Reizigers die Porque no? cafe bekeken, bekeken ook

Antigua, Sacatepéquez

In Porque no? cafe geweest? Deel je ervaringen!